کد خبر: ۱۰۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت:اولین محموله کمک های کارکنان آموزش و پرورش فارس برای اهدا به مردم زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، سرهنگ محمد علی شیبانی ضمن همدردی با مردم زلزله زده کرماشناه گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری و اهمیت کمک به مردم زلزله زده غرب کشور ، اولین محموله کمک رسانی کارکنان آموزش و پرورش فارس  و سازمان بسیج فرهنگیان استان برای مردم نیازمند استان کرمانشاه ارسال شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده و فوریت اقدام در زمینه تامین آب آشامیدنی سالم برای مردم استان کرماشناه،اولین محموله ارسالی به صورت آب معدنی تهیه و ارسال شد.

وی گفت: با توجه به استقبال فرهنگیان استان در کمک رسانی به مردم نیازمند غرب کشور ، دومین محموله کمک رسانی آموزش و پرورش فارس نیز در آینده نزدیک با توجه به نیازمندی های مردم زلزله زده تامین و ارسال خواهد شد.

شیبانی یاد آور شد:این محموله با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان استان های فارس و کرمانشاه در اختیاز نیازمندان زلزله غرب کشور قرار خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: