پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۶:۱۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
در پی زحمات بی شائبه بسیج در کنترل حوادث و بحران اخیر شهرستان جهرم
بعد از فعالیتهای شبانه روزی بسیجیان سراسر بخشهای شهرستان جهرم در بارندگیهای اخیر و امدادرسانی به مردم آسیب دیده سرهنگ شادمند پیام تقدیر و تشکری را صادر نمود.
به گزارش تنویر جهرم، بعد از فعالیتهای شبانه روزی بسیجیان سراسر بخشهای شهرستان جهرم در بارندگیهای اخیر و امدادرسانی به مردم آسیب دیده، سرهنگ محمد صادق شادمند فرمانده سپاه آن شهرستان پیام تقدیر و تشکری را خطاب به پاسداران و بسیجیان غیور آن شهرستان صادر نمود.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر و در میدانی دیگر غیرت و اقتدار بسیج به نمایش گذاشته شد. در عرصه ای که با تلاشهای شبانه روزی و حضور فعال با وجود بارندگی و آب گرفتگی های فراوان شهر و روستا دلاور مردان بسیجی با از خود گذشتگی جهت رفع موانع و مشکلات مردم، دست به کار شده و مشکلی هر چند ناچیز را از پیش پای مردم عزیز شهرستان بر می داشتند.

 خداوند را شاکر هستیم که خدمت رسانی های بسیج در سطح شهر جهرم، و بخشهای خفر، کردیان، سیمکان، مرکزی و شهرهای خاوران، قطب آباد، حیدر آباد و دوزه و سایر روستاها مورد رضایت مردم شریف شهرستان قرار گرفته انشاالله که مرضی رضای خداوند متعال، امام عصر(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(مدظله العالی) قرار گرفته باشد.

بنده به عنوان کوچکترین عضو خانواده سپاه و بسیج و خادم بسیجیان شهرستان جهرم مراتب تقدیر و تشکر خود را از آحاد بسیجیان و پاسداران گرانقدر را اعلام می دارم و آرزومندم اینگونه خدمات سبب عاقبت به خیری همه‌ی عزیزان گردد.

در پایان نیز به نمایندگی از آحاد بسیجیان از تعامل و همکاریهای مسئولین شهرستان به ویژه اعضای ستاد بحران تقدیر و تشکر می نمایم.

والعاقبه للمتقین

محمد صادق شادمند 

نام:
ایمیل:
* نظر: