آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ پاسدار افشاریان گفت: صد و پنجاه عدد خودرو که در سیل گرفتار شده بودند توسط نیروهای بسیجی به مکان های امن انتقال یافته اند.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم رسالت مهم بسیج است، گفت: در پِی بارندگی اخیر نیروهای سپاه پاسداران و بسیج کازرون بصورت بیست و چهار ساعته در حال آماده باش و امدادرسانی به آسیب دیدگان بارندگی شدید بوده اند.

وی ادامه داد: انتقال خودروهای گرفتار شده در سیل به مکان های امن، امدادرسانی به عشایر و روستائیان و تخلیه سیلاب از منازل مسکونی و ساختمان ها مجموعه ای از فعالیت های نیروهای سپاه پاسداران و بسیج کازرون در پِی بارندگی شدید بوده اند.

فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه در پِی بارندگی شدید سیصد خانواده آسیب دیده در سالن های ورزشی بسیج کازرون اسکان داده شده اند، گفت: صد و پنجاه عدد خودرو که در سیل گرفتار شده بودند توسط نیروهای بسیجی به مکان های امن انتقال یافته اند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار مردم حضور خواهند داشت، گفت: اقلام ضروری مانند پتو، کیسه خواب، چادر و غذا توسط بسیجیان در بین آسیب دیدگان توزیع می شود و حضور بسیج در فرآیند امدادرسانی آرامش خاطر و امنیت را در دل آسیب دیدگان ایجاد می کند.

سرهنگ پاسدار افشاریان با اشاره به اینکه امکانات مهندسی سپاه برای ترمیم و بازگشایی راه های مواصلاتی بکار گرفته شده اند، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج کازرون علاوه بر حضور در فرآیند امدادرسانی مسئولیت تامین امنیت محل های اسکان آسیب دیدگان و منازل تخلیه شده را بر عهده دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: