کد خبر: ۱۰۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
صادقی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد
در راستای تبیین ابعاد عفاف و حجاب و تقویت هویت اسلامی، سلسله نشست های نهضت دخترانه «ما زنده ایم» با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه لامرد در سطح مدارس دخترانه در حال اجراست.

به گزارش تنویر لامرد، در راستای تبیین ابعاد عفاف و حجاب و تقویت هویت اسلامی، سلسله نشست های نهضت دخترانه «ما زنده ایم» با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه لامرد در سطح مدارس دخترانه در حال اجراست.

پرسش حجت الاسلام صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه لامرد، از دانش آموزان شرکت کننده در این نشست این بود که « رمز دشمنی دیرینه دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی چیست؟ » چرا از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، ترورها، کودتاها، جاسوسی ها، جنگ تحمیلی 8 ساله و ... شروع شد و تا به امروز به کوچک ترین بانک ها هم اجازه نمی دهند که با جمهوری اسلامی ایران، مبادلات بانکی داشته باشند؟!

نماینده ولی فقیه در سپاه لامرد، رمز دشمنی را در شعار« نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» دانست که از آغازین روزهای انقلاب، توسط امام (ره) و ملت بزرگ، در تاریخ ایران و سطح جوامع بین المللی طنین انداز شد و جهان دو قطبی شرق و غرب را خیره به خود کرد و از آنجایی که تحمل آن برای قدرت های آنروز یعنی شوروی کمونیست و غرب لیبرال سخت و غیر ممکن بود، دشمنی ها و کینه توزی ها آغاز شد.

وی در قسمتی از سخنان خود ابراز داشت: با انقلاب اسلامی ایران، اسلام زنده شد و بر خلاف مکاتب انحرافی بشری، و به تبعیت از حکومت علوی، اصالت و کرامت را در تقوا و خداترسی دید؛ و خدا و دین را محور همه امور قرار داد و برای همه مسائل زندگی بشر برنامه ارائه داد.

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: دشمن با این باورها و این برنامه ها که منافع او را تحت الشعاع خود قرار می دهد، مخالف است و اگر اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد با ما کاری ندارند و دشمنی و کینه ورزی نخواهند کرد.


اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  1اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  2
اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  3اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  4
اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  5اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  6
اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  7اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  8
اسلام ما «اسلام آمریکایی» یا «شیعه انگلیسی» باشد دشمن با ما کاری ندارد  9


نام:
ایمیل:
* نظر: