پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
سرهنگ دوستدار:
هم اندیشی گروههای صادقین سپاه ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز با موضوع راههای افزایش همدلی و همزبانی در بین نیروهای پایور با حضور سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز برگزار گردید

ابتدای این جلسه دعای پر فیض زیارت عاشورا و مداحی به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمةالزهرا(س)با حضور نیروهای پایور ناحیه برگزار گردید.در ادامه جناب سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز به تشریح الزامات همدلی وهمزبانی در بین نیروهای سپاه پرداخته و افزودند: ایجاد فضای گفتگو وتبادل آراء، صداقت، شفافیت، قانونمداری وترجیح منافع جمعی به منافع فردی یکی از راههای مهم اعتماد سازی می باشد که اگر بخواهیم به همدلی و همزبانی برسیم باید به فکر توسعه و تعمیق کمی و کیفی روابط فی مابین همدیگر باشیم.

وی در خصوص راهکارهای افزایش همدلی و همزبانی در مجموعه بسیج و سپاه گفت: به اعتقاد حقیر همدلی و همزبانی یک گفتار در حرف نیست، بلکه یک فرهنگ است که کاملا جنبه درونی دارد یعنی فرهنگ مبتنی بر اعتقاد.

سرهنگ دوستدار با تأکید بر اینکه امروز ما پاسدار خون شهدا هستیم، ادامه داد: امروز ما مسئولیت را نعمت می‌دانیم و امیداوریم با خدمت به مردم، شکرگزار این نعمت باشیم.

در این جلسه نیروهای پایور در خصوص راههای افزایش همدلی و همزبانی، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند در پایان این جلسه سرهنگ دوستدارفرمانده ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفتند: امیدوارم با یاری خدای متعال و توجه ویژه ائمه اطهار (ع) و شهدای بزرگوار بتوانیم بخشی از تکالیف و وظایف محوله در خصوص رشد و ارتقاء و تعالی نیروهای سپاه را به نحو مطلوب انجام داده و موجبات رضایت خدای سبحان و فراگیران عزیزمان را که اکثرا بسیجی هستند فراهم آوریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: