آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
به همت گروه جهادی حضرت رقیه(س) فارس صورت گرفت؛
۳۵نفر از جهادگران گروه جهادی حضرت رقیه(س) شهرستان لار در اردوی جهادی در روستای محمدقاسمی این شهرستان در عرصه‌های بهداشت و درمان، عمرانی و فرهنگی به فعالیت پرداختند.
گروه جهادی حضرت رقیه(س) با حضور ۳۵ نفر از جهادگران دانشگاه های شهر لار در سه عرصه بهداشت و درمان، عمرانی و فرهنگی در روستای محمدقاسمی درمدت ۱۰ روز به فعالیت پرداختند.

 

در این اردوی جهادی که ۲۳ برادر و ۱۲خواهر از دانشگاه‌های آزاد، علوم‌ پزشکی و آموزش‌عالی شهر لار حضور داشتند و با توجه به حضور پزشک عمومی و دندانپزشک در طول اردو، ویزیت رایگان ساکنان این روستای ۳۰۰ خانواری از مهمترین اقدامات در این عرصه و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت خانواده، بهداشت فردی و بهداشت دهان و دندان از دیگر برنامه در عرصه بهداشت و درمان بود.

 

همچنین از آنجایی که یکی از مشلات موجود را قبل از اعزام گروه به روستا، معضل طلاق شناسایی شده بود، در طول این اردو کارگاه مشاوره بصورت فردی و گروهی برگزار شد و برگزاری یادواره شهدای روستای محمدقاسمی، برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی، برگزاری مسابقات محلی و اهدا جوایزی به منتخبین از دیگر فعالیت‌های این گروه بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: