آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
مدیرعامل موسسه خاتم الاوصیاء در یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم لارستان:
مدیرعامل موسسه خاتم الاوصیاء در یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم لارستان گفت: عدم بازخوانی تاریخ و ناتوانی در تحلیل وقایع منجر به تصمیم گیری اشتباه می شود.
سید احمد عبودتیان مدیر عامل موسسه خاتم الاوصیا کشور در یادواره شهدای دانشجوی لارستان و شهدای دانشجوی مدافع حرم با اشاره به سابقه بیش از ۱۰۰ ساله مردم لارستان در حمایت از ولی فقیه و برپایی حکومت اسلامی،اظهار داشت: مبارزات علمایی همچون آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) و سایر علما و ادامه سیرتکاملی آن تا حضرت امام خمینی(ره) و رشادت های شهدا در راه اسلام باعث به ثمر نشستن نظام اسلامی شد.


عبودتیان بیان کرد: عدم بازخوانی تاریخ و ناتوانی در تحلیل وقایع منجر به تصمیم گیری اشتباه در صحنه های حساس تاریخی شده و می شود.


وی با برشمردن علل حضور مستشاران ایرانی در کشور سوریه به عنوان مدافعان حرم، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی کشورهای سوریه و لیبی تنها کشورهای عربی بودند که به ایران سلاح دادند.


مدیرعامل موسسه خاتم الاوصیاء کشور با تأکید بر اینکه کشورهای غربی سه شرط برای دفاع از بشاراسد تعیین کردند که رئیس جمهور قانونی سوریه زیر بار آن نرفت،افزود: غربی ها و صهیونیست جهانی از بشار اسد خواستند تا دست از حمایت گروه های مقاومت فلسطین، حزب الله و ایران بردارد ولی او تن به این کار نداد.


عبودتیان با رد کردن تعبیر برخی ها مبنی بر اینکه جنگ سوریه بین مذاهب تسنن و تشیع است، تأکید کرد: این حربه دشمنان است و آنان که دستشان به خون مردم مظلوم مسلمان آغشته است سعی در القای چنین تفکری دارند.


عبودتیان با بیان اینکه دشمنان پس از شکست در جنگ سخت به جنگ نرم متوسل شدند، گفت: نفوذ دشمن در عرصه های فرهنگی بسیار مهم و جدی است و جوانان می بایست با حضوری فعال در این عرصه با دشمن مقابله کنند.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: