کد خبر: ۱۰۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
بیگی خبر داد:
سرهنگ پاسدار داریوش بیگی در گفتگو با تنویر خبر داد: بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) با ارائه دو طرح مخترعین بسیجی در نمایشگاه بین المللی حضور موفق و موثری ایفاء نمود.

به گزارش سازمان بسیج سازندگی فارس و به نقل از تنویر سرهنگ پاسدار داریوش بیگی در گفتگو با تنویر خبر داد: بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) با ارائه دو طرح مخترعین بسیجی در نمایشگاه بین المللی حضور موفق و موثری ایفاء نمود.

وی گفت:بسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز در نمایشگاه بین المللی جنوب کشور با دو دستگاه که طراحی و ساخت آن توسط مخترعین و با حمایت ویژه بسیج سازندگی به انجام رسیده در نمایشگاه حضور پیدا کردو حضور مسئولین و مردم در بازدید از این غرفه نشان موفقیت بسیجیان شمال غرب شیراز را نشان داده است.

وی افزود: در این نمایشگاه که شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه های مرتبط با مواد غذایی و بسته بندی و صنایع وابسته حضور داشتند بسیج سازندگی این ناحیه در سالن نرگس با یک دستگاه فریز درایر (خشک کن انجمادی) که برای خشک کردن انواع میوه ها، سبزی ها، گیاهان داروئی به روش خلا سرما انجام می گیرد که در کشور نمونه این دستگاه بی نظیر می باشد و با یک دستگاه اوِن درایر (خشک کن معمولی) که برای خشک کردن بعضی از میوه ها به روش گرما مورد استفاده قرار می گیرد حضور پیدا کرد.

وی همچنین از نمایش یک دستگاه اُزن ساز که برای ضد عفونی کردن کلیه محیط های بیمارستانی کشتارگاه ها مرغداری ها گاوداری ها- گلخانه ها- استخرها آرایشگاه ها و ... بدون استفاده از مواد شیمیایی قابل استفاده می باشد در نمایشگاه بین المللی توسط بسیجیان سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز خبر داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: