شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۲:۵۷
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به همت حوزه مقاومت بسیج دانشجویی لارستان
یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم از طرف ستاد یادواره بسیج دانشجویی دانشگاههای لارستان برگزار شد.

به گزارش تنویر، یادواره شهدای دانشجوی لارستان و شهدای دانشجوی مدافع حرم با سخنرانی سید احمد عبودتیان مدیر عامل موسسه خاتم الاوصیا کشور و با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان سرگرد جاهدی،حجه الاسلام موسوی امام جمعه ی شهرستان،روسای دانشگاه ها،خانواده های محترم شهدا و دانشجویان گرامی برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنان کوتاهی، اظهار داشت: نقش دانشجویان و دانشگاههای در جنگ فرهنگی و اقتصادی بسیار سازنده است.

جاهدی با اشاره به جنگ های تحمیلی ۸ ساله دفاع مقدس، جنگ تحلیلی ۸ ماهه فتنه ۸۸ و جنگ نرم فرهنگی، افزود: جنگ فرهنگی به جهت ارتباط با اعتقادات بسیار پیچیده است.

مدیرعامل موسسه خاتم الاوصیاء کشور به عنوان مهمان ویژه این برنامه با اشاره به سابقه بیش از ۱۰۰ ساله مردم لارستان در حمایت از ولی فقیه و برپایی حکومت اسلامی، گفت: مبارزات علمایی همچون آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) و سایر علما و ادامه سیرتکاملی آن تا حضرت امام خمینی(ره) و رشادت های شهدا در راه اسلام باعث به ثمر نشستن نظام اسلامی شد.

عبودتیان افزود: عدم بازخوانی تاریخ و ناتوانی در تحلیل وقایع منجر به تصمیم گیری اشتباه در صحنه های حساس تاریخی شده و می شود.

وی با برشمردن علل حضور مستشاران ایرانی در کشور سوریه به عنوان مدافعان حرم، تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی کشورهای سوریه و لیبی تنها کشورهای عربی بودند که به ایران سلاح دادند.

مدیرعامل موسسه خاتم الاوصیاء کشور با تأکید بر اینکه کشورهای غربی سه شرط برای دفاع از بشاراسد تعیین کردند که رئیس جمهور قانونی سوریه زیر بار آن نرفت، ادامه داد: غربی ها و صهیونیست جهانی از بشار اسد خواستند تا دست از حمایت گروههای مقاومت فلسطین، حزب الله و ایران بردارد ولی او تن به این کار نداد.

وی با رد کردن تعبیر برخی ها مبنی بر اینکه جنگ سوریه بین مذاهب تسنن و تشیع است، تأکید کرد: این حربه دشمنان است و آنان که دستشان به خون مردم مظلوم مسلمان آغشته است سعی در القای چنین تفکری دارند.

عبودتیان با بیان اینکه دشمنان پس از شکست در جنگ سخت به جنگ نرم متوسل شدند، گفت: نفوذ دشمن در عرصه های فرهنگی بسیار مهم و جدی است و جوانان می بایست با حضوری فعال در این عرصه با دشمن مقابله کنند.

وی در پایان اضافه کرد: برای پیروزی در جنگ فرهنگی می بایست یک هم افزایی و همگرایی عمومی ایجاد شود.

اجرای گروه سرود کشوری طاها و مداحی حاج محمد روشن ضمیر از دیگر برنامه های این یادواره بود.

IMG_3775

IMG_3776

IMG_3773

IMG_3770

IMG_3744

IMG_3748

IMG_3759

IMG_3766

IMG_3769

IMG_3741

IMG_3739

IMG_3738

IMG_3736

IMG_3735

IMG_3726

IMG_3719

نام:
ایمیل:
* نظر: