چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
دکتر یاسر دهقانی در گفتگو با خبرنگار شبکه استانی :
دکتر یاسر دهقانی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره چندگانه سحاب تصریح کرد : جشنواره سحاب با هدف ترغیب بسیجیان به شرکت در جشنواره و همچنین نهادینه سازی و گسترش تفکر خلاق در فرزندان این مرز و بوم در حال برگزاری می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، دکتر یاسر دهقانی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان فارس گفت :  جشنواره چندگانه سحاب در 4 لیگ و 14 رشته برگزار می شود که علاوه بر استان فارس از سایر استان های کشور نیز در این جشنواره شرکت کرده اند .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد علمی گفت : این جشنواره نیز با تلاش و کوشش نهادهای مختلف استان و با محوریت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در حال برگزاری می باشد و با تأکید سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس جهش علمی در استان دنبال می شود .

وی ادامه داد : نفرات برتری که در برخی از لیگ های این مسابقات انتخاب می شوند به مسابقات بین المللی کیش نیز راه خواهند یافت .

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس با بیان اینکه در کنار جشنواره توجه به مسائل فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است ؛ خاطر نشان کرد : غرفه های مشاوره فرهنگی و غرفه محصولات طب سنتی در کنار این جشنواره برپا شده است که شرکت کنندگان و خانواده های آنان می توانند با مراجعه به این غرفه ها از مشاوره های لازم برخوردار شوند .

وی اضافه کرد : تندیسی که برای اهدا به نفرات برتر درنظر گرفته شده است نیز به نوعی معرف شیراز و سومین حرم اهل بیت بودن این شهرستان می باشد که به عنوان نمادی از این جشنواره در سال اخیر و سال های آینده به نفرات برتر تقدیم خواهد شد .

دکتر یاسر دهقانی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ؛ تصریح کرد : جشنواره سحاب با هدف ترغیب بسیجیان به شرکت در جشنواره و همچنین نهادینه سازی و گسترش تفکر خلاق در فرزندان این مرز و بوم در حال برگزاری می باشد .

 شایان ذکر است این جشنواره که با ثبت نام حدود 750 نفر از سراسر کشور صورت گرفته است از صبح امروز به صورت رسمی با حضور دکتر دهقانی رئیس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در بخش رباتیک آغاز و پس از انجام برنامه قرعه کشی تیم ها و نفرات مختلف در حال برگزاری مسابقه با رقبای خود هستند که دور اول مسابقات صبح امروز به پایان رسیده است و ادامه مسابقات تا لحظاتی دیگی با زقابت شرکت کنندگان در رشته های 4 گانه لیگ رباتیک ادامه خواهد یافت .

نام:
ایمیل:
* نظر: