گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
امروز و فردا در حال برگزاری است:
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، اولین جشنواره فرهیختگان و نخبگان سحاب در چهار رشته رباتیک، هوافضا، سازه های ماکارونی و بازی های فکری با حضور بیش از 400 تیم از سراسر کشور به میزبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس طی 4 و 5 اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار میگردد.
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس، اولین جشنواره فرهیختگان و نخبگان سحاب در چهار رشته رباتیک، هوافضا، سازه های ماکارونی و بازی های فکری با حضور بیش از 400 تیم از سراسر کشور به میزبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس طی 4 و 5 اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شیراز در حال برگزار میگردد.

امیر کریمی، دبیر کمیته فنی سحاب گفت: در این جشنواره بیش از 400 تیم از سراسر کشور در 14 زیر رشته با موضوعات رباتیک، هوافضا، سازه های ماکارونی و بازی های فکری طی 2 روز در رده های سنی دانش آموزی و دانشجویی با هم به رقابت می پردازند.

وی افرود: این اولین جشنواره می باشد و طبق برنامه ریزی های انجام شده ان شاالله هر ساله شاهد برگزاری این جشنواره در شیراز خواهیم بود.

گفتنی است این جشنواره توسط سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فجر استان فارس و با همکاری سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه فجر فارس در دانشگاه صنعتی شیراز در حال برگزاری می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: