آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
فرمانده ناحیه سپاه ثارالله شیراز
سرهنگ محبی‌پور گفت: 3 هزار نفر در دو بخش آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها تا پایان تعطیلات نوروز از سوی این ناحیه در قالب راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛فرمانده ناحیه سپاه ثارالله شیراز گفت: 3 هزار نفر در دو بخش آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها تا پایان تعطیلات نوروز از سوی این ناحیه در قالب راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار  اسماعیل محبی‌پور  با بیان این‌که‌ 3 هزار نفر در دو بخش آزاد مردمی، ادارات و سازمان‌ها تا پایان تعطیلات نوروز از سوی سپاه ناحیه ثاراالله شیراز در قالب راهیان نور به مناطق دوران دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند، اظهار داشت: نخستین گروه از اعزام‌های مردمی خواهر و برادر پنجم اسفندماه در قالب 10 اتوبوس و 450 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی بسیجیان محلات در یک سفر سه‌روزه از یادمان‌های دوران دفاع مقدس دیدن می‌کنند، افزود: این بسیجیان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج غرب شیراز تا بخش ارژن سازمان‌دهی شده‌اند.

فرمانده بسیج ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: معاونت اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه ثارالله شیراز با تشکیل کمیته راهیان نور در بحث پشتیبانی و خودرویی، موضوع امنیت سفر و ایمنی خودروها برای زائران را بر عهده دارد.  

سرهنگ محبی‌پور بیان داشت: زائران در اردوگاه شهید باکری خوزستان که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است اسکان می‌یابند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه‌ها و مراکز بسیج به‌صورت غیرمتمرکز تا پایان تعطیلات نوروز اعزام‌ها را انجام می‌دهند افزود: در بخش اقشار از کارخانه‌ها، ادارات دولتی، پتروشیمی، صنعت نفت و اصناف شیراز و غیره اعزام خواهیم داشت که مراکز بسیج اداری ناحیه ثارالله این اعزام‌ها را سازمان‌دهی می‌کنند.

فرمانده بسیج ناحیه ثارالله شیراز بیان داشت: برپایی برنامه‌های فرهنگی و شبی با شهدا، رزمایش‌های فرهنگی و برپایی زیارت عاشورا و توزیع بسته‌های فرهنگی ازجمله برنامه‌های در دست اجرا است.

سرهنگ محبی‌پور اضافه کرد: یادمان‌های طلائیه، شلمچه، هویزه، پاسگاه زید و اروند توسط راویان دوران دفاع مقدس طی سه روز برای زائران تشریح می‌شود.


فرمانده ناحیه بسیج ثارالله شیراز ادامه داد: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی نیازمند فرهنگ غیرت و مردانگی انسان‌هایی هستیم که برای این نظام خون دادند که باید برای نسل‌های جدید بازگو شود تا راه خور را در نابهنجاری‌های روزمره گم نکنیم. 
نام:
ایمیل:
* نظر: