پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
فرمانده سپاه سروستان:
سروان پاسدار اکبری گفت:امروز اردوهاي راهيان نور يكي از بهترين حركت هاي فرهنگي در جامعه براي مقابله و دفاع در مقابل جنگ و تهديد نرم دشمن است
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان؛سروان پاسدار محمد علی اکبری فرمانده سپاه سروستان در گفتگو با خبرنگار تنویر سفرهای راهیان نور را یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار دانست وافزود:راهیان نور گنجينه اي بسيار ارزشمند از عزت ،‌عظمت و پايداري و ايثار و فداكاري و خلوص نيت نسلي خود باور و آزاده و مطيع فرمان رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران است.

وی در ادامه این مطلب افزود:امروز اردوهاي راهيان نور يكي از بهترين حركت هاي فرهنگي در جامعه  براي مقابله و دفاع در مقابل جنگ و تهديد نرم دشمن است . تهديدي كه آرمانها ، عقيده ها و باورهاي ملي و ديني و ارزشي ما را در هدف و تهاجم قرار داده است و برگزاري اردوي راهيان نور به نوعي پدافند غير عامل است در مقابل دشمن .
سروان اکبری با بیان این مطلب که راهیان نور پتانسیل بالایی برای اثرگذاری در عرصه های مختلف دارد افزود: اگر از جریان راهیان نور درست استفاده شود اثرات آن را در بخش های مختلف کشور خواهیم دید.

وی با بیان اینکه راهیان نور فرصت مناسبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت همانند دوران دفاع مقدس به جامعه برگردد، گفت: شهدای ما بسیار ساده‌زیست بودند و با دستان خالی کارهای جهادی بزرگی انجام ‌دادند و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند ، بنابراین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای نسل جدیدی که جنگ را ندید‌ه‌اند، تأثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه سروستان در پایان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در صدد مخدوش کردن راهیان نور هستند، گفت: راهیان نور، یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور است و دشمن به دلیل تاثیرگذاری این عرصه فرهنگی،از هر پتانسیلی برای ضربه زدن به آن استفاده می‌کند و از نظر رسانه‌ای تلاش دارد تا راهیان نور را بی‌ثمر معرفی کند، چرا که از انتقال فرهنگی ایثار و شهادت به نسل های امروزی وحشت دارد.

فرمانده سپاه سروستان در ادامه افزود : امسال هم به حول و قوه الهی  در نیمه دوم اسفند شاهد اعزام  بیش از 150 نفردر قالب کاروانهای راهیان نور از شهرستان سرافراز سروستان به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس هستیم

نام:
ایمیل:
* نظر: