شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
فرمانده سپاه سروستان:
فرمانده سپاه سروستان گفت:پاسخگویی مسئولین به افکار عمومی یک امر بدیهی و ضروری است اما متاسفانه در دورانی هستیم که برخی نه تنها پاسخگوی عملکرد خود نیستند بلکه برای "سوال کردن" پیشنهاد مجازات زندان میدهند
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سروان پاسدار محمد علی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه این شهرستان ضمن انقاد از ارئه طرح دو فوریتی توسط برخی مدعیان آزادی بیان گفت:قطع به یقین این طرح برخلاف قانون اساسی و مغایر با بسیاری از موازین و قواعد پذیرفته شده و محدودکننده آزادی‌های مشروع است و چنین اقداماتی از مدعیان آزادی بیان، که شعار «زنده باد مخالف من » آن ها هنوز در ذهن ها متبادر می شود علامت سوال بزرگی است که باید به افکار عمومی پاسخگو باشند. فرمانده سپاه سروستان در ادامه گفت:پاسخگویی مسئولین به افکار عمومی یک امر بدیهی و ضروری است اما متاسفانه در دورانی هستیم که برخی نه تنها پاسخگوی عملکرد خود نیستند بلکه برای سوال کردن پیشنهاد مجازات زندان میدهند . سروان پاسدار اکبری در ادامه با طرح این سوال که به راستی هدف ارائه چنین طرحی آن هم در زمان نزدیک به انتخابات  و در زمانی که مردم مطالبات زیادی از وعده های بسیار زیاد روی زمین مانده دارندچیست؟ گفت:کسانی که روزی از شکستن قلمها و بستن دهان منتقدان به خدا پناه می بردند امروز به دنبال فشردن گلوی صداهای انقلابی هستند و این نمونه بارز دیگری از تناقض های فراوان این تفکر است.
 فرمانده سپاه سروستان با بیان این مطلب که این جریان خاص همواره در کشور
کشور مدعی اجرای قانون و پایبندی به آن بوده ولی در عمل همواره عکس آن اتفاق
افتاده است تصریح کرد:قانون شکنی برخی از هتاکان این جریان را در حوادث کوی دانشگاه در سال 78 در خاطر همگان هست. بی‌قانونی نمایندگان مجلس ششم در تحصن در صحن برای قبولاندن غیرقانونی برخی قوانین که خلاف صریح قانون اساسی بود، همگان به یاد دارند. جنایت و اقدام برخی از این افراد در براندازی نظام در جریان فتنه 88 را که به خاطر داریم که این جریان به دلیل رأی نیاوردن کاندیدای موردنظرشان اصل انتخابات را زیر سوال بردند و به جای تمکین به قانون، با لشکرکشی خیابانی سعی در هنجارشکنی و قانون شکنی بودند. این جریان لجباز انحصارطلب، نشان داده که هرجا قانون بر خلاف میلش بوده، به قانون تمکین نمی‌کند و آن را به راحتی تفسیر به میل و یا زیر سوال می‌برد.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع اسفناک مردم انقلابی خوزستان تصریح کرد:ای کاش کسانی که به دنبال فشردن گلوی صداهای انقلابی هستند و برای آن طرح به مجلس می دهند به همین جدیت به دنبال حل مسائل و مشکلات مردم عزیز و سرافراز خوزستان بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: