گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) ممسنی
دوره یک روزه آموزشی ویژه جانشین فرماندهان واحدهای پوینده شهرستان ممسنی صبح امروز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در ممسنی دوره یک روزه ویژه جانشین فرماندهان واحدهای پوینده شهرستان ممسنی در تمام زمینه های آموزشی نظیر نیروی انسانی، فرهنگی و اجتماعی، فضای مجازی ، تعلیم و تربیت و حلقات صالحین و... صبح امروز مورخ 5 اسفندماه 95 برگزار شد.
در این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر (ع)، سروان پاسدار احد صادقی ضمن خوش آمدگویی به جانشینان فرمانده واحدهای پوینده سطح شهرستان ممسنی به آموزش و تبیین مسائل و موارد مورد نیاز در زمینه های نیروی انسانی، فرهنگی اجتماعی،سیاسی عقیدتی و... پرداخت که محور اصلی موضوعات عموما آسیب شناسی ماهواره و راه های نفوذ دشمن در جامعه اسلامی و تاثیر بسیج و اعضای آن در مقابله با این مسئله بود.

در محور تعلیم و تربیت و حلقات صالحین نیز ستوان پاسدار برادر خان احمدی مسائلی حول اهداف برگزاری این حلقات و اهمیت جذب جوانان در این حلقات را بیان کرد و همچنین ایشان سروان پاسدار احد صادقی را از آغازگران حرکت مقدس صالحین در شهرستان ممسنی خواند.

همچنین برادر بسیجی داوود محمدی حول محورهای علمی بسیج دانش آموزی همچون: آیه های تمدن،لیگ علمی و... و فضای مجازی و تاثیر آن بین دانش آموزان موارد مهمی را برای حاضرین عنوان کرد که واحدهای پوینده جهت تحقق اهداف این محور اقدام نمایند.

در پایان نیز از موارد آموزشی دوره و موضوعات و مطالب محوری عنوان شده در آن از تمام دانش آموزان آزمونی گرفته شد که به اذعان فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع)، به پنج نفر از برترین های این آزمون هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.



سخنرانی فرمانده حوزه امام محمد باقر(ع)
سخنرانی فرمانده حوزه امام محمد باقر(ع)
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ممسنی
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ممسنی
برادر بسیجی داوود محمدی
برادر بسیجی داوود محمدی



انتهای گزارش
224224/160
نام:
ایمیل:
* نظر: