گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
فرمانده سپاه سپیدان با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کرد/سپاه آمادگی در بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی را دارد.
فرمانده و جمعی از مسئولین سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپیدان با فرماندار جدید شهرستان سپیدان دیدار و انتصاب ایشان را بعنوان نماینده ارشد دولت در شهرستان سپیدان تبریک گفتند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح روز سه شنبه مورخ 95/12/03 سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان و جمعی از پرسنل ناحیه با مهندس شبیر زارع خفری فرماندار جدید شهرستان سپیدان دیدار نمودند.

دراین دیدار فرماندهی سپاه سپیدان ضمن تبریک انتصاب مهندس شبیر زارع خفری به عنوان فرماندار جدید سپیدان، بر لزوم خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کرد.

سرهنگ رستمی بیان داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانسته و بر لزوم خدمت رسانی صادقانه به مردم تاکید کردند.

فرمانده سپاه سپیدان با اشاره به دامنه نفوذ و گستردگی نیروهای بسیج در شهرستان گفت: سپاه با توجه به حجم بالای مخاطبین و جامعه هدف که در اختیار دارد آماده همکاری هرگونه مساعدت در زمینه های مختلف اعم از محرومیت زدایی، اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و سایر موارد با سایر نهادهای دولتی است.

وی همچنین اتحاد و تعامل دستگاه های اجرایی مخصوصا شورای تامین شهرستان را در پیشبرد اهداف عالی نظام موثر دانست و خاطرنشان کرد که ، هدف همه ما در مجموعه های مختلف یکی بوده و آنهم ترقی و آبادانی کشور است که لازمه آن اتحاد و همدلی لست.

در ادامه زارع خفری، فرماندار جدید سپیدان نیز با اذعان به نقش سپاه و بسیج در عمران و آبادنی کشور گفت: نقش بی بدیل و سازنده سپاه در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و در اجرای سیاست های کلی نظام تعامل و همبستگی حرف اول را می زند.

فرماندار سپیدان از حضور پاسداران در مراسم معارفه تشکر نموده و تأکید کرد: سپاه و بسیج بازوان نظام و دولت بوده و فرهنگ سازی بهتر در سطح شهرستان با همکاری بسیج به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت : شرط اینکه انقلاب اسلامی با قدرت باهمان شعارها و ارزشهایی که برای آن بوجود آمد راه خودرا ادامه دهد این است که مردم با وحدت کلمه و با اطاعت محض از مقام معظم رهبری از آرمانهای انقلاب دفاع کنند تا از آسیب دشمنان در امان باشند.

بارگزاری خبر: مسعود انصاری

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: