پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
آخرین اخبار مسابقات بازیهای فکری ؛
مسابقات بازی های فکری که از عصر دیروز آغاز شده بود تا لحظای دیگر با معرفی نفرات برتر همه رشته ها به کار خود پایان خواهد داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، مسابقه بازی های فکری جشنواره علمی سحاب در چهار رشته پنتاگو ، روبیک ، جنگا و ریورسی برگزار و نفرات برتر رشته های ریورسی ، جنگا و پنتاگو مشخص و نفرات برتر رشته روبیک نیز تا لحظاتی دیگر مشخص می شود .

در رشته ریورسی که 19 شرکت کننده در قالب چهار تیم به رقابت پرداختند؛ در نهایت مرتضی مؤذنی ، سارا صافدل و محمد مهدی کانون پور به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند .

در رشته پنتاگو 4 گروه چهار نفره به رقابت پردختند که در پایان این بخش مهدی رهنما ، محسن مکرم و بهبد ثریا نشان مقام های اول تا سوم را کسب کردند .

رشته جنگا با رقابت 29 گروه دو نفره پیگیری شد که در نهایت سارا صافدل به عنوان نفر اول ؛ حسن کوهگرد و محمد سلیمانی به عنوان تیم دوم و علیرضا یوسفی و مهدی کاظمی به عنوان تیم سوم انتخاب شدند .

قابل ذکر است این رشته در شش بخش سازه اول ، سازه دوم ، سازه سوم ، سازه چهارم ، برج هیجان و سازه خلاقانه برگزار شد .

رشته روبیک نیز هم اکنون با حضور 40 نفر در حال برگزاری می باشد که به گفته داور این مسابقات از هر شرکت کننده سه رکورد گرفته می شود و میانگین هر سه رکورد معیار انتخاب نفرات اول خواهد بود .


نام:
ایمیل:
* نظر: