آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: وظیفه داریم در دانشگاه از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و جریان دانشجویی با حضور در صحنه های دفاع از انقلاب، در دانشگاه نقش آفرینی کند.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، خدمت و فعالیت در بسیج را موهبتی الهی و فرصتی ارشمند دانست و اظهار داشت: پرچم و بیرق بسیج را در دانشگاه باید بالا نگه داشت و تشکل های ارزشی به مثابه همسنگران انقلابی عمل کنند.

وی، تفکر کنار تشکل را شناسنامه هر تشکل برشمرد و افزود: تحول با اخلاص و عمل تکلیفی قابل انجام بوده و سلاح دانشجویان انقلابی در دانشگاه علم، ایمان و اخلاص است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه برای برخورداری از فکر پیشرو، باید مطالعه داشت، بر توجه دانشجویان و تشکل ها ی دانشجویی به رویکرد جنبشی  و مواجهه تخصصی با مسائل و مشکلات تاکید کرد و گفت: نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت بود و نقدها نیز باید تخصصی باشد.

قزل سفلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیاز به کیفیت مدافعان دارد، بر دفاع مستحکم و مستدل از انقلاب تاکید و اضافه کرد: نباید از سردادن شعارهای انقلاب اسلامی ترسید چراکه برخی از افراد تلاش می کنند تا بصیرت را از جوانان بگیرند.

وی با بیان اینکه تشکیلات اگر تربیتی نباشد، نمی تواند عمق پیدا کند ادامه داد: وظیفه داریم در دانشگاه از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و جریان دانشجویی با حضور در صحنه های دفاع از انقلاب، در دانشگاه نقش آفرینی کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و اتصال جریان دانشجویی با مردم بیان کرد: دشمن به دنبال اینست که اتصال بین امام و امت را از بین ببرد و جوان مومن و انقلابی باید پیام مهم مقام معظم رهبری دریافت کند تا اتفاقات خوبی بیفتد.

قزل سفلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر انقلابی گری تاکیدات زیادی داشته اند اضافه کرد: دشمنان به دنبال مهار منطقه ای ایران اسلامی بودند که موفق نشدند از این رو به سمت استحاله انقلاب اسلامی ایران یا به عبارتی پروژه نرمال سازی انقلاب اسلامی رفتند از این رو باید مراقب باشیم.

وی افزود: در شمن در پروژه نرمال سازی به دنبال اینست که انقلاب اسلامی از حالت انقلابی گری، پیشروبودن، پیشرفت و الگو بودن دست بردارد و  راهبرد تعامل برای برای برگشت به عقب انقلاب توسط دشمن شکل گرفت و برجام نیز در همین راستا شکل گرفته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: برخی از افراد در داخل کشور می گویند مشکل ترامپ است نه آمریکا.

قزل سفلی با بیان اینکه جریان دانشجویی مطالبات مردم را از مسئولان مطالبه و نقش مردم را در حاکمیت تبیین کنند، بر نقش آفرینی جریان دانشجویی تاکید و تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی را باید برجسته، تبیین و از آن دفاع کرد.

وی در ادامه با تاکید بر مجاهدت همراه با بصیرت افزود: انقلاب اسلامی پیام و رسالت خود را جهانی کرده است و ما وظیفه داریم در این راستا تلاش کنیم.

در این جلسه حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: بسیج حزب الهی، اولیاء الهی و جند خدایی است و در مسیر خدا و رهبری معظم حرکت می کند.

وی بیان اینکه جوان انقلابی باید جندخدا باشد گفت: اگر فردی در مسیر خدا و بندگی قدم بردارد، رستگاری در پیش رویش خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس غفلت نکردن از خداوند را بهترین سرمایه عنوان و خاطرنشان کرد: تحصیل باید همراه با تزکیه و تهذیب نفس باشد.

در این جلسه محمدمهدی سعادت یار مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز به ارائه گزارشی از فعالیت های این تشکل دانشجویی پرداخت و عارف درخشان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برنامه های آینده این تشکل را ارائه کرد.

در پایان این جلسه  از محمد مهدی سعادت یار مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تقدیر و تشکر و عارف درخشان  دانشجوی رشته اقتصاد دانشگاه شیراز به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

درخشان پیش از این عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز بود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: