آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: راهیان نور فرصتی مناسب برای جلوگیری از انحراف و فراموشی انقلاب اسلامی است.

اسماعیل قزل سفلی در دروه آموزشی توانمندسازی مسئولان کاروان های راهیان نور، فعالان، خادم الشهدا و راویان دانشجوی استان فارس اظهار داشت: راهیان نور یکی از مهترین مولفه هایی بوده که در رشد و تعالی معنوی دانشجویان اثرگذار است.

وی، راهیان نور را حج معرفتی و بصیرتی دانشجویان برشمرد و با تاکید بر داشتن معرفت به مفاهیم انقلاب و بصیرت به معارف انقلاب اسلامی افزود: به طور معمول، آسیب ها و آفت هایی، انقلاب ها را مورد تهدید قرار می دهد که یکی از آن ها فراموشی یا انحراف از مسیر انقلاب است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دسته بندی انقلاب ها جزء کامل ترین ها بوده و به دهه چهارم خود رسیده است اضافه کرد: یکی از مهمترین آسیب ها اینست که نسل سوم، چهارم و پنجم انقلاب اسلامی از گذشته خود، معارف اصلی و فاخر خود فاصله بگیرد از این رو باید مراقب بود.

قزل سفلی، تحریف را یکی دیگر از آسیب ها و آفت های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: برخی سعی دارند امام تحریف شده را ملت ایران قالب کنند و به دنبال این هستند که ملت با فضایل اخلاقی، ارزش ها، جهاد، ایثار و شهادت فاصله بگیرند و همچنین به رفاه طلبی و دنیاطلبی روی آورند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای در انقلاب اسلامی است، راهیان نور را از بزرگترین عوامل واکسینه کردن نسل سوم و چهارم انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: راهیان نور فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و خودسازی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نقش مسئولان کاروان های راهیان نور دانشجویی و راویان دانشجو را مهم برشمرد و گفت: این افراد وظایف و رسالت سنگینی درند و از رهروان اصلی حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور هستند.

قزل سفلی با تاکید بر تولید محتوای فرهنگی اردوهای راهیان نور، نظم در برگزاری اردو، استفاده از راوی و روحانی موثر در این برنامه معنوی گفت: تولید بسته فرهنگی مناسب و حساب شده برای راهیان نور، کیفیت کار را بالا می برد.

وی بیان داشت: راهیان نور فرصتی مناسب برای جلوگیری از انحراف و فراموشی انقلاب اسلامی است.

در این برنامه کارگاهی، مسئولان کاروان های راهیان نور دانشجویی استان فارس و راویان دانشجو در مورد برگزاری با کیفیت تر اردوی راهیان نور و نحوه اعزام کاروان ها توجیه شدند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: