پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۷:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان:
با حضور اساتید دانشگاههای آزاد شهرستانهای ارسنجان و آباده طشک و همچنین دانشگاه پیام نور ارسنجان کارگاهی آموزشی جهت توانمندسازی افسران جنگ نرم با سخنرانی دکتر محمدصادق کوشکی برگزار شد.
به گزارش تنویر ارسنجان، در این کارگاه آموزشی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان برگزار گردید، دکتر محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با تحلیل مسائل منطقه به خصوص مسائل سوریه، نسبت به آگاهی بخشی و توانمندسازی اساتید بسیجی در زمینه جنگ نرم کوشیدند تا حق مطلب را با توجه به بیانات رهبری معظم انقلاب در زمینه تلاش برای مبارزه با شبیخون فرهنگی، ادا کنند.در ادامه دکتر کوشکی  به سئوالات شفاهی و کتبی اساتید پاسخ دادند.
ضمنا در این مراسم که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار می گردید،جناب سرهنگ قادری بابیان مطالبی در زمینه جنگ نرم و تبعات آن در جامعه صحبتهای دکتر کوشکی را کامل کردند.
سرهنگ دوم پاسدار مهدی قادری بیان داشتند:ما در هشت سال جنگ تحمیلی اگر کشته و یا مجروحی داشتیم به عنوان شهید و جانباز از آنها یاد می شود اما در این جنگ هوشمند، کشته ها و مجروحین طرد شدگان جامعه هستند. هدف دشمن در این جنگ جابه جا کردن ارزشها با غیر ارزشها و عادی جلوه دادن این موضوع است.
در ادامه مراسم ضمن تقدیر از دکتر کشاورز مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان حکم ایشان که برای دو سال دیگر تمدید شده بود توسط جناب سرهنگ قادری به ایشان تقدیم گردید.
در پایان ضمن برگزاری نماز جماعت از مدعوین با صرف ناهار پذیرایی گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: