پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
فرمانده سپاه ناحیه زرقان در گفت و گو با روابط عمومی سپاه این ناحیه:
به گزارش تنویر زرقان،فرمانده سپاه این ناحیه در گفت و گو با روابط عمومی ناحیه بیان کردند: در روز دوازدهم اسفند همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در زرقان تشییع و تدفین خواهد شد.
سرگرد پاسدار مجید علیپور فرمانده ناحیه زرقان ضمن عرض تسلیت به  مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهه فاطمیه گفتند پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف بخش زرقان و روستاهای اطراف تشییع و تدفین خواهد شد.
ایشان ضمن تشریح برنامه های این روز بیان کردند در این مراسم که اجتماع بزرگ فاطمیون نیز هست پیکر مطهر شهید گمنام در شهر زرقان و همچنین برخی از روستاهای این بخش تشییع و سپس در پارک آزادگان زرقان تدفین خواهد شد. ایشان گفتند که در این برنامه مراسماتی مانند مداحی؛ شب وداع؛ سخنرانی؛ قربانی کردن؛ مسابقه عکس و دلنوشته و ... برگزار میگردد.
ایشان در پایان گفتند یکی از وظایف مردم در دوران پس از دفاع مقدس ارج نهادن به مقام شهدا و هر چه با شکوه بر گزار کردن مراسمات شهدا است, زیرا شهدا دین خود را به وطن و ما ادا کردند و ما نیز باید خود را نسبت به آنها با گرامی داشتن یاد و خاطرشان ادا کنیم.
ایشان ضمن تشکر از مردم عزیز و همیشه در صحنه و شهید پرور زرقان از آنها جهت حضور هر چه پر شور تر در این مراسم عرفانی دعوت به عمل آورند.
نام:
ایمیل:
* نظر: