کد خبر: ۱۰۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
به ریاست سردار فرمانده محترم سپاه فجر سردار غیاثی برگزار شد.
ششمین جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری به ریاست سردار فرمانده محترم سپاه فجر و اعضای شورای عالی قشر در سالن کوثر برگزار گردید.
ششمین جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری به ریاست سردار فرمانده محترم سپاه فجر و اعضای شورای عالی قشر در سالن کوثر در تاریخ 27/11/95 برگزار گردید. در این جلسه ابتدا مهندس قنبری مدیر عامل شرکت شرکتهای صنعتی فارس گزارش وضعیت صنعت و شرکتهای صنعتی فارس ارائه دادند سپس مهندس قریشی مدیر کانون کارفرمایان استان ضمن ارائه مشکلات صنایع، نبود صادرات، ورود کالای قاچاق ،رکود حاصل از تحریم و تعطیلی خیلی ازکارخانجات بسیج را یکی از پشتوانه های اصلی در این عرصه عنوان کردند در ادامه آقای راستگو رئیس خانه کارگر استان فارس از وضعیت رکود و تعویض و اخراج نیروهای کارگر درصنایع آمار و گزارش هایی را ارائه دادند و آنرا یکی از معضلات بزرگ کشور و استان دانستند در ادامه آقای عبودی از کارخانه لاستیک دنا،   آقای فرشیدیان رئیس انجمن صنفی استاد کاران شیراز ،آقای حسینیان از کارخانجات کما ، آقای بوستانی فرمانده حوزه امامت ناحیه احمد ابن موسی (ع) و آقای علی پور مسئول دبیر خانه اقشار در خصوص مشکلات موجود گزارشی ارائه دادند. سردار غیاثی بابیان اینکه خواص فارس چه در سطح این استان و چه در سطح کشور همگرایی لازم را ندارند، تصریح کردند: تمام ظرفیت‌های این استان باید فارغ از نگاه جریانی در کنار یکدیگر قرارگیرند و اگر این اتفاق بیفتد نتیجه آن انتفاع مردم فارس خواهد بود سردار سید هاشم غیاثی بابیان اینکه تولید ستون فقرات اقتصاد است، اظهار داشت: اگر مسؤولان کشور طِی سال‌های گذشته بیشتر و بهتربه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در مبحث اقتصاد به‌ویژه اقتصاد مقاومتی توجه می‌کردند امروز شاهد بسیاری از معضلات اقتصادی در جامعه نبودیم .
وی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های جامعه کارگری و صنعت فارس در راستای اعتلای این استان در کشور در کنار یکدیگر قرارگیرند، گفت: با همگرایی مسؤولان این استان، مدیران صنایع و جامعه کارگری یک محورانسجام در فارس تشکیل شود و تمام ظرفیت‌های فارس در راستای حل مشکلات اقتصادی این استان به‌کار گرفته شود .وی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله خشک‌سالی در فارس، گفت: ازطرف سپاه این استان به مسؤولان اعلام کرده‌ایم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)آمادگی دارد در راستای حل مشکلات آب در این استان فارس به فعالیت بپردازد . فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اینکه حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در پروژه‌های عمرانی در راستای انتفاع مردم است، اضافه کرد: هم‌اکنون این قرارگاه مبلغ بسیاری از دولت طلبکار است اما هیچ‌گاه کار را به بهانه عدم وصول مطالبات متوقف نکرده است .
وی با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل اقشار بسیج همگرایی و انسجام خواص و نخبگان است، اظهار داشت: اراده قوی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در این استان مشاهده نمی‌شود، بنابراین خواص فارس وظیفه دارند مطالبات مردم در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد را از مسؤولان این استان پیگیری کنند .
سردارغیاثی بابیان اینکه توجه به روستاها پیش‌نیازتوسعه اقتصادی و صنعت است، گفت : ایجاد اشتغال پایدار در روستاها رشد مهاجرت به کلان‌شهرها رابه‌صورت قابل‌ توجهی کاهش می‌دهد . فرمانده سپاه فجرخاطرنشان کرد: سپاه فارس آمادگی دارد تمام نیازمندی‌های خود را از تولیدات صنایع درون این استان تأمین کند و به‌طورکلی نگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده از کالای تولیدشده در کشور است
نام:
ایمیل:
* نظر: