کد خبر: ۱۰۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)ش یراز در گفتگو با تنویر خبر داد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر و گلگون کفن 6شهید گمنام در استان فارس تشییع می شود.
وی گفت: پیکر مطهر این 6 شهید گمنام دفاع مقدس در استان فارس در شهرهای شیراز، نورآباد، زرقان، پاسارگاد تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
وی با بیان اینکه 2 شهید در شهر شیراز تشییع می‌شوند، گفت: یکی از شهدا در دانشکده شهید باهنر و پیکر یکی دیگر از شهدا در پادگان امام جواد (ع) شیراز تشییع می‌شود، این شهدا به ترتیب 20 و 35 ساله هستند و در منطقه شرهانی در عملیات محرم و منطقه ام‌رصاص در عملیات کربلای 4 شهید شدند.
. وی تشییع پیکر شهدا در شیراز را روز 10 اسفند اعلام کرد و گفت: مابقی پیکر شهدا روز 10 به شهرستان‌های اعلام شده منتقل می یابند و ان شاء ا... مردم با حضور حماسی یک بار دیگر از عزیزان خود استقبال خواهند نمود.
سرهنگ حسینی در پایان از عموم مردم خداجوی شهر شیراز خصوصا خانواده معظم شهدا،جانبازان،ایثارگران و رزمندگان همیشه در صحنه نبرد حق علیه باطل جهت تشییع پیکر مطهر این شهدا در روز سه شنبه 10اسفندماه دعوت به عمل آورد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: