پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
سرهنگ خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع):
سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج احمد بن موسی (ع) در آستانه حضور پیکر 6 تن از شهدای 8 سال دفاع مقدس در شهر شیراز، به بیان جزئیات برنامه استقبال از شهدا و مراسمات مقارن با آن پرداختند.

مردم انقلابی و شهید پرور شهر شیراز، بار دیگر استقبال باشکوهی از شهدا خواهند نمود.مردم انقلابی و شهید پرور شهر شیراز، بار دیگر استقبال باشکوهی از شهدا خواهند نمود.


سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج احمد بن موسی (ع) در آستانه حضور پیکر 6 تن از شهدای  8 سال دفاع مقدس در شهر شیراز، به بیان جزئیات برنامه استقبال از شهدا و مراسمات مقارن با آن پرداختند.

ایشان در ابتدای سخنان خویش با تاکید بر نقش بارز شهدا در پایداری انقلاب اسلامی در زمانه خویش و حتی در شرایط کنونی که پندارها بر رفتنشان است، به حضور ملکوتی آنان در برهه های مهم انقلاب اسلامی و محقق شدن توسلات به ارواح مطهر آنان اشاره نمودند و بیان کردند که گمنامی ویژگی بارز شیعیان مخلص الهی است که میراث دار جد خویش فاطمه الزهرا (س) می باشند. شهیده ای که در اوج مظلومیت پاسدار حریم ولایت بودند و پس از شهادت و تشییع غریبانه پیکر مطهرشان، نیز با مخفی ماندن قبر پاکشان، هر روز گواهی بر غربت شیعه و امامان معصوم (ع) آن دارند.

فرمانده ناحیه احمد بن موسی (ع) سپس به دعوت از عموم مردم در برنامه استقبال از شهدا پرداخته و با ذکر جزئیات، به تشریح برنامه های اقدام نمودند. برنامه نخست استقبال از پیکر مطهر شهدا در صبح سه شنبه ساعت 8 در فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام می گیردکه این تشییع از مسیر بلوار شهید مدرس تا معراج الشهدا مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در تقاطع غدیر ادامه خواهد یافت.

            در حین حضور پیکر مطهر شهدا در شهر شیراز، مدارس و حسینیه ها میزبان این یادگاران یاس نبی(ص) خواهند بود، که برنامه اصلی تشییع در عصر روز سه شنبه از میدان شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد که در طول مسیر با برپایی ایستگاه های صلواتی از مردم عزادار و انقلابی پذیرایی خواهند گردید.

            سرهنگ خسروانی در پایان سخنان خویش، ضمن دعوت مجدد از مردم جهت حضور در تشییع پیکر شهدا و برنامه های اجرا شده در طول حضور با برکت آنان در سومین حرم اهلبیت (ع) به بیان این پرداختند که پیکر مطهر 2 شهید گمنام در دانشکده فنی شهید باهنر  و پادگان امام جواد (ع) شهر شیراز دفن شده و بقیه شهدا که 3 نفر از آنان شناسایی شده اند، در شهرستان های کازرون، نورآباد و پاسارگاد تشییع و دفن خواهند گردید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: