آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
فرمانده ناحیه بسیج زرقان:
سرگرد پاسدار علیپور گفت: شهید همتی، پس از مجروحیت به اسارت عراقی ها در آمد و به شهادت رسید، اکنون پس از گذشت 30 سال پیکر مطهر این شهید بزرگوار به زادگاهش باز می گردد.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه زرقان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ فاطمیون روز دوازدهم اسفند برگزار می شود، گفت: پیکر مطهر شهید گمنام پس از برگزاری آئین استقبال و مراسم وداع به سمت پارک آزادی شهر زرقان تشییع و در همان محل یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس به خاک سپرده خواهد شد.
 
فرمانده سپاه زرقان با اشاره به اینکه ارج نهادن به مقام والای شهدا و باشکوه برگزار کردن مراسم تشییع شهدای گمنام از وظایف مهم مردم و مسئولان است، گفت: همزمان با برگزاری آئین تشییع شهدای دفاع مقدس در زرقان مسابقات فرهنگی مانند عکس و دلنوشته برگزار می شوند.

وی افزود: همزمان با مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در زرقان، آیین استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس شهید محمود (سیاوش) همتی، روز پنجشنبه دوازدهم اسفند ماه ۹۵  ساعت ۹ صبح در  میدان امام خمینی (ره) زرقان برگزار می شود.

سرگرد پاسدار مجید علیپور با بیان اینکه شهید همتی، پس از مجروحیت به اسارت ارتش بعث درآمد و به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: اکنون پس از گذشت سی سال پیکر مطهر این شهید بزرگوار به زادگاهش باز می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: