آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز خبرداد:
سرهنگ محبی پور گفت:مراسم استقبال از شهدا فردا سه‌شنبه همراه با قرائت زیارت عاشورا در محل فرودگاه شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ؛ سرهنگ اسماعیل محبی پور با بیان اینکه مراسم استقبال از شهدا فردا سه‌شنبه همراه با قرائت زیارت عاشورا در محل فرودگاه شیراز برگزار می‌شود، بیان کرد: از 6 شهید میهمان استان فارس، دو شهید در پادگان امام جواد (ع) و دانشگاه فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و چهار شهید در شهرستان‌های زرقان، پاسارگاد و نورآباد به خاک سپرده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فردا ظهر 10 اسفند مراسم وداع با پیکر دو شهید در بلوار پاسداران حسینیه اعظم جنب کنگره سرداران با حضور قشرهای مختلف مردم و نیروهای سپاه فجر و نواحی بسیج شیراز برگزار می‌شود، اظهار کرد: از عموم مردم شیراز برای حضور در مراسم دعوت به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه مراسم وداع با شهیدان ساعت 16:30 از چهارراه شاهزاده قاسم (ع) به سمت حرم شاه‌چراغ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت جامعه ما در گروه اتصال به فرهنگ شهداست، گفت: مدیران که رسالت خدمتگزاری به مردم بر عهده‌ دارند با تأسی از شهیدان است که وظیفه خدمت به مردم را دوچندان می‌کند و همه مسؤولان به برکت شهیدان به منصب مدیریتی رسیده‌اند تا به مردم خدمت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: