کد خبر: ۱۰۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
حاجی پور:
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز بعدازظهر دیروز درجمع بسیجیان منطقه دراک شیراز بیان نمود: اولویت برنامه مسئولین و دولتمردان برای کشور باید مسئله اقتصاد باشد.
وی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)بیان داشت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به کشور تمام امکانات خود را هدایت می نمایند و دولتمردان باید بدانند جنگ اقتصادی دشمن امروز در اولویت برنامه آنان می باشد و این بدان معنا نیست که از لحاظ نظامی غفلت کنیم بلکه باید روز به روز آماده تر شویم ولی باید مسئولان از توان جوانان کشور در همه زمینه ها نهایت بهره برای رفاه و آسایش مردم استفاده نمایند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات سال  خود رهنمودهای لازم را به دولتمردان و مسئولان با توجه به شعار سال در خصوص اهمیت به اقتصاد مقاومتی در کشور در برابر برنامه های دشمنان ارائه نمودنند و الان با توجه به انتهای سال و فرمایشان رهبری عزیز وقت آن است مسئولان گزارشات لازم را به ایشان و مردم تصریح نمایند.
وی خاطر نشان نمود: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم شعار سال را به این نام مزین نمودنند یعنی اینکه اتکا نمودن به نیروهای داخلی و به صورت خلاصه تعریف اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بهره برداری مفید از امکانات کم در کشور.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور در ادامه مراسم ضمن  ضمن تقدیر و تشکر از برادر فرجی فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی(ره) و دیگر عزیزان بسیجی که فعالیت عمده ای در منطقه ی دراک انجام داده اند در سال های اخیر، برای آن عزیزان آرزوی موفقیت نمود و در انتها از برخی از زحمت کشان عقیدتی نظارت  در سطح حوزه و پایگاههای  حوزه سلمان فارسی(ره)با اهداء لوح سپاس و هدیه  قدردانی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: