کد خبر: ۱۰۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
بهزادی:
برادر بسیجی فتاح بهزادی فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی(ع)در جمع بسیجیان پایگاه بعد ازظهر دیروز گفت: پیروزی های اخیر در عراق و سوریه مرهون دلاورمندی های جبهه مقاومت مردمی می باشد.
فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی(ع)  افزود: جبهه مقاومت در کشور های منطقه که برگزفته از بسیج مردمی ایران می باشد امروز بخوبی توانسته مقابل ظلم و ستم تکفیرها و ظالمان زمان ایستادگی کند و نقش استراتژیک جبهه مقاومت را می توان در سفیر اخیر نخست وزیر عربستان به کشور عراق و اذعان این مقام سعودی به توان نیروهای مردمی را دریافت.

وی تصریح نمود: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه برای هیچ کس کتمان نیست و دشمنان و معاندان بارها خود به این اعتراف نموده اند که از طریق جنگ نمی شود با ایران وارد مبارزه شد و دشمنان امروز از طریق بحث و مذاکره جهت ضربه زده  وارد شده اند که همه خصوصا مسئولین باید متوجه نقشه های آنان باشند.

وی خاطر نشان نمود: دشمنان امروز تمام برنامه های خود را برای ضربه زدن از داخل کشور به نظام معتوف کرده اند ور همه باید با تجزیه و تحلیل دقیق و صحیح در موضوعات وارد شویم و دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و مدیریت فرزانه رهبری انقلاب گام ها را یکی پس از دیگر محکم تر به جلو روز به روز خواهد برداشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: