گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
نشست روشنگری
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در استهبان نشست روشنگری در واحد مقاومت بسیج هنرستان شهید مرشدی استهبان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج حسین جوشقانیان برگزار گردی

در مورخه 1395/12/10 راس ساعت 9.00 نشست روشنگری با موضوع گناه و فضای مجازی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج حسین جوشقانیان درواحد مقاومت هنرستان شهید مرشدی استهبان برگزار گردید.

خالق هستی یک چیزهایی برای انسان فراهم کرده که یک دفترچه کاتولگ دارد و آن قرآن است.

انسان با قرآن و نماز،دعا به آرامش می رسد و دومبدادر وجود انسان است1- اینکه انسان از خاک آفریده شده2- ودوباره به سوی خاک برمی گردد.و تمام غذاهایی که انسان در طول روزمره از آن استفاده می کند از خاک سرچشمه می گیرد.

وی خاطر نشان کردند:اگر انسان در طول روزانه باقرآن و زیارت عاشورابخواند  مطمئنابا شهدا مشهور می گردد. نه فقط با موسیقی و سایت های غیر قانونی فضای جازی

وی فرمودند"موسیقی و امثال آنها نه تنها سلامت و آرامش از انسان میگیرد بلکه زمینه گناه و شهوت وهوسرانی میسر و باعث می شود انسان از یاد خدافراموش شود.

وی فرمودند موسیقی و فیلم های مستهجن باعث می شود عزت ،ارزش،اعتبار،ایمان،اعتقاد را از انسان بگیرد و هر لذتی برای انسان مفید نیست بلکه بستگی به چار چوب و اعتقاد به دین مبین اسلام می باشد.

224224/130

                                                    

نام:
ایمیل:
* نظر: