گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
نشست بصیرتی
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در استهبان نشست بصیرتی در واحد مقاومت بسیج مدرسه شاهد نرجس با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج حسین جوشقانیان برگزار گردید.
در مورخه1395/12/10 راس ساعت 7.30 صبح شست بصیرتی در واحد مقاومت بسیج مدرسه شاهد نرجس با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج حسین جوشقانیان برگزار گردید.

ابتدا جلسه با چند آیه از کلام الله مجید شروع و سپس جاج آقا جوشقانیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سوگواری ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)،وی فرمودند:میان معصومین علیهم السلام آن که زندگی پر برکتش به خصوص برای زنان مسلمان همچون خورشیدی نور افشانی می کند وجود نازنین حضرت زهرا (س) می باشد.که آشنایی با سبک زندگی آن حضرت می تواند بسیار برای ما راهگشا باشد.
وی خاطر نشان کردند"معصوم،یعنی خدا یک نیرویی در آنها قرارداده است که نتوانند گناه کنند مانند حضرت زهرا(س)و نسبت به همه گناهان معصوم ولی ما نسیت به برخی از گناهان
وی فرمودند :گناه سه ریشه اصلی دارد 1- تکبر که در داستان سجده نکردن ابلیس به آدم چون خودش را بهتر از آدم می دانست و می گفت من از آتشم و انسان از خاک.
2-حرص که در داستان فریب خوردن آدم و حوا
3-حسد که در داستان هابیل و قابیل و منجر به کشته شدن هابیل توسط قابیل
وی فرمودند:قرآن کریم مردم را به سه صف هستند.1- اصحاب المیمنه2- اصحاب شمال3- سابقون که تنها دو دسته اهل سعادتند اصحاب یمین و سابقون
224224/130
                                                                               
                                                        

نام:
ایمیل:
* نظر: