گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
صمدی درجمع دانش آموزان شهید خلقی بیرم
امیدصمدی فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیرم درجمع دانش آموزان مدرسه شهید خلقی حضوریافت.

به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیرم فرمانده بسیج دانش آموزی بیرم درجمع دانش آموزان شهید خلقی حضور یافتند ودقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند.

صمدی دراین جمع ضمن گرامیداشت این ایام وعرض تسلیت به خاطر قرار گرفتن در ایام عزاداری فاطمیه نکاتی را دررابطه با این ایام وهمچنین ویژگی های دانش آموز ایده آل بیان کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهید فهمیده بیرم با برشمردن نقش دانش آموزان در رشد این انقلاب به حضور چشمگیر وپویای دانش آموزان درصحنه های مختلف انقلاب اشاره کردند.

دراین دیدار صبحگاهی صمدی یکی از صحنه های حساس ومهم انقلاب را دفاع مقدس نامید که هضم کلمه انقلاب اسلامی برای استکبار بسیار دشوار بود که با اقدامی خشن کمر به نابودی انقلاب اسلامی ایران بست که به ایران اسلامی لشکرکشی کرد.

 اما نکاتی مهم دراین دفاع مقدس رخ داد وآن هم حضور تمامی اقشار مختلف درجبهه ها بود که دانش آموزان نیز شانه به شانه بابزرگان به دفاع از ارزش ها ومیهن اسلامی پرداختندو دراین وسط حماسه هایی بی بدلیل درتاریخ ثبت شد که یکی ازآن حماسه ها حماسه شهید فهمیده بود که محمدحسین فهمیده با موقعیت شناسی وانتخابی استثنایی نقطه عطفی درتاریخ دنیا شد که حضرت امام خمینی(ره) ازاین شهید به عنوان رهبر خود وجامعه اسلامی یاد کردند.

صمدی درپایان راه شبیه شدن به حسین فهمیده را تلاش مستمر درسطوح مختلف که گاهی این شئون درپشت خاکریز نشینی وگاهی درسنگرنشینی  علم و دانش می توان اشاره کرد که لازمه اینها احترام به علم وعالم ومعلم واولیاء می باشد./








انتهای پیام
224224/146
برچسب ها: بیرم ، شهیدخلقی
نام:
ایمیل:
* نظر: