آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به همت بسیج دانشجویی؛
200نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

200 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد شیراز،به اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

علیرضا شریفی مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در حاشیه این اعزام اظهار داشت: در این اردوی معنوی 5 روزه دانشجویان از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه ، اروند کنار و علقمه، پاسگاه زید، فکه، فتح المبین و... بازدید می کنند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان را از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و افزود: تعداد 200 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در قالب کاروان رواهیان نوربه مناطق عملیاتی و جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز بازدید از یادمان های دفاع مقدس در جبهه های جنوب، برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر، بهره گیری از روحانیت معظم و راویان با تجربه وقایع دفاع مقدس و ...از برنامه های این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجويان در طول این سفربا آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق می کنند.

شریفی از اعزام بیش از 300 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد شیراز به اردوی راهیان نور در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور دانشجويان با شهدا انس می گیرندتا از راه آنها دور نشوند چراکه شهدا جان گرانبهایخود را برای حفظ نظام دادند.

وی بر حضور با بصیرت دانشجويان در اردوهای راهیان نور تاکید و اضافه کرد: دانشجويان خاطرات خود را از این برنامه‌ها به سایر دانشجويان منتقل و از این طریق به گسترش فرهنگ جهاد و شهادت کمک کنند.

مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز از آمادگی دانشجویان اعزامی این دانشگاه به اردوی راهیان نور برای کمک به بهبود مشکلات اخیر خوزستان خبر داد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: