آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
با شعار"از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، جهاد کبیر"؛
اردوی راهیان نور دانشجویی دانشگاه شیراز با شعار "از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، جهاد کبیر" برگزار شد.

200 نفر دانشجویان برادر دانشگاه شیراز توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز، در قالب کاروان راهیان نور با شعار "از دانشگاه تا دانشگاه، جوان انقلابی، جهاد کبیر" به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

عارف درخشان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در حاشیه این اعزام هدف و انگیزه از اعزام دانشجویان  را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای دانشگاهی دانست و اظهار داشت: ولاتمداری و رعایت حجاب از جمله پیام های شهدای هشت سال دفاع مقدس است که باید این پیام به گوش همگان رسانده شود.

وی با بیان اینکه 200 نفر از دانشجویان برادر دانشگاه شیراز در مدت 5 روز از مناطق شلمچه، طلائیه، فکه، هویزه، دهلاویه، اروند، یادمان های هشت سال دفاع مقدس در خوزستان و...بازدید می‌کنند، افزود: 200 نفر از دانشجویان خواهر این دانشگاه نیز هفته گذشته به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اضافه کرد: اعزام دانشجويان به مناطق عملیاتی و جنگی هشت سال دفاع مقدس  فرصت مناسبي است که باید از آن حداكثر استفاده صورت گیرد.

درخشان، اردوهای راهیان نور را فرصتی برای مقابله تهدیدات فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: آشنا کردن دانشجویان با فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت از اهداف بزرگ اردوهای راهیان نور است که در این راستا نیز در طول سفر برنامه های ویژه و تاثیرگذاری خواهیم داشت و بسته‌های فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان در نظر گرفته شده‌است.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: