آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
امام جمعه موقت شیراز در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) درناحیه ثارالله:
حجت الاسلام رضوی اردكانی گفت:حضرت زهرا(س) الگوی بشریت درهمه ابعاد زندگی است.

به گزارش تنویر ناحیه ثارالله، حجت‌الاسلام سیدابوفاضل رضوی‌اردكانی، امام جمعه موقت شیراز امروز، ۱۰ اسفندماه در مراسم سوگواری فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) كه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد، با یادآوری جنایت‌های تكفیری‌ها و وهابیون در دوران كنونی گفت: اگر خشت کج فتنه ‌از زمان اسلام نگذاشته بودند، امروز شاهد ظهور داعش و وهابیت نبودیم .

وی با بیان اینکه خبیث‌ترین و کثیف‌ترین افراد از لحاظ فكری، عقیدتی و عملكردی در طول تاریخ تاكنون رژیم آل سعود است، گفت: آل سعود حتی از رژیم صهیونیستی هم خطرناک‌تر است چراکه ریشه خباثت‌های آنان در طول تاریخ وجود دارد.

رضوی اردكانی در ادامه سخنان خود گفت: حضرت زهرا(س) الگوی بشریت درهمه ابعاد زندگی است و آن حضرت كسی است كه رسول اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار در عظمت ایشان سخن گفتند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مقام علمی حضرت زهرا(س) به دلیل اتصال به مبدأ وحی بود، گفت: حضرت زهرا(س) در مقام زهد و تقوات و عبادت زبانزد خاص و عام بود تا جایی که امام باقر(ع) می‌فرمایند فاطمه زهرا(س) آن قدر در محراب می‌ایستادند که پاهایش ورم می‌کرد.

رضوی اردكانی اظهار كرد: بانوی بزرگ اسلام در سخاوت و دستگیری به مستمندان نیز بسیار شهره داشت و در این زمینه وقف‌های بسیاری می‌كرد تا جایی که باغچه‌های بخشیده شده از سوی پیامبر(ص) را نیز به فقرا بذل و بخشش می‌كرد و مانند امروز ما نبود كه گرفتار مادیات شویم و خودمان را گم كنیم.

امام جمعه موقت شیراز با تصریح اینكه آن حضرت در بعد سیاسی نیز مبارزات جهادی می‌کرد، گفت: مهم‌ترین مسئله در آن زمان، رهبری امت بود و به این مسئله توجه فراوان داشت و در فتنه‌های بعد از رحلت پیغمبر(ص) حضور داشت و شخصیتی آگاه بود و محکم در مقابل این فتنه‌ها می‌ایستاد.

وی بر این نكته تأكید كرد كه در طول تاریخ منشأ گرفتاری‌ها و بلا‌هایی که مسلمین به آن‌ها گرفتار شدند جاه‌طلبی خواص و بی‌بصیرتی عوام بوده است
نام:
ایمیل:
* نظر: