پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
در روز دوم جشنواره جهادگران علم وفناوری ؛
در دومین روز برپایی نمایشگاه محصولات و اختراعات بسیجیان سراسر کشور ، فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولین کشوری و لشکری از این نمایشگاه بازدید کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس ،چهارمين جشنواره جهادگران علم و فناوري همراه با برپایی نمایشگاه محصولات علمی از صبح دیروز در محل دائمي نمايشگاه اقتصاد دانش بنيان دانشگاه آزاد اسلامي ببرپا شد که در روز اول جشنواره امیر دریادار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ، سردار علی فضلی ، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه ، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی دیگر از مسئولین لشکری و کشوری از آن بازدید کردند .

در روز دوم که روز پایانی نمایشگاه دستاوردهای علمی می باشد نیز تعدادی از شخصیت های سیاسی و نظامی ضمن حضور در نمایشگاه از غرفه های مختلفی که هر کدام از آنها مربوط به یکی از استان های کشور می باشد بازدید کردند .

سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، حسن قشقاوی معاون کنسولی ، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از جمله مسئولین بودند که امروز از نمایشگاه محصولات علمی بازدید کردند .

شایان ذکر است تفاهم نامه افزايش همكاري ها نیز با هدف حمايت از شركت هاي دانش بنيان، مخترعين و نخبگان در روز اول چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با توافق رئيس دانشگاه آزاد اسلامي و رئيس سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري كشور به امضا رسيد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: