آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
دانشجويان بسیجی دانشگاه علوم پزشكي شيراز در مسابقات ورزشی بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان فارس، در چند رشته موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز در مسابقات بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان فارس، در چند رشته موفق به کسب رتبه های برتر شدند که در رشته دو و ميداني در بخش برادران، در ماده ۱۰۰ متر سرعت، محمد ناظمي، علي بيرمي و حامد عبدي پور هر سه نفر از دانشگاه علوم پزشكي شيراز به ترتيب رتبه هاي نخست تا سوم را كسب كردند و همچنين محمد ناظمي دانشجوي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در پرش سه گام جایگاه قهرماني اين رشته را به خود اختصاص داد.

 

دكتر حيدر صفرپور، مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي شيراز در اینباره افزود: مسابقه تيراندازي برادران در در دو بخش تفنگ بادي و تپانچه برگزار شد كه سيد شاهين حسيني، علي پرويزي و ميلاد كريمي هر سه از دانشگاه علوم پزشكي شيراز در بخش تفنگ بادي حائز رتبه هاي نخست تا سوم شدند و در بخش تپانچه نيز سعيد مرادي پور و محمد حسن زاده هر دو از دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز به ترتيب قهرمان و نايب قهرماني و متين صالحي رتبه سوم اين رشته را به خود اختصاص دادند.

 

صفرپور ادامه داد: این مسابقه ها در سه رشته تنيس روي ميز، دو و ميداني و تيراندازي به مدت سه روز در شيراز برگزار شد و دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز در هر سه رشته حضور فعال داشته و در تمامي رشته ها افتخارآفريني کردند. در مسابقه های تنيس روي ميز ويژه برادران هم كه به صورت انفرادي برگزار شد، عليرضا نوروزي از دانشگاه علوم پزشكي شيراز رتبه نخست اين رشته را كسب کرد.

 

جشنواره فرهنگي، ورزشي سرداران و ۳۸۴ شهيد دانشجو و شهداي مدافع حرم فارس، با حضور ۳۰۰ دانشجوي بسيجي از دانشگاه هاي استان برگزار و ورزشكاران دانشجوي بسيجي دختر و پسر دانشگاه علوم پزشكي شيراز، رتبه هاي برتر اين دوره از رقابت ها را كسب كردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: