چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

تصویب طرح کانون بسیج فرهنگیان در مجمع بسیج شرق شهرستان شیراز

تصویب طرح کانون بسیج فرهنگیان در مجمع بسیج شرق شهرستان شیراز

 

طرح پیشنهادی کانون مقاومت بسیج سپاه احمد ابن موسی (ع) شیراز در مجمع بسیج شرق شهرستان شیراز مطرح و با کسب حداکثری آراء به تصویب رسید

۱۵:۱۰ ۱۳۹۵/۱۱/۲۰

مجمع بسیج شرق شهرستان شیراز در روز سه شنبه 19 بهمن ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات کارخانجات مخابراتی (کما) برگزار گردید. در این مجمع بعد از عرایض فرمانده محترم سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز طرح های ارائه شده از سوی کارگروه های شورای اقشار و بسیج این سپاه مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین این کار گروه ها نسبت به دفاع از طرح خود اقدام نمودند و در پایان نیز با جمع آوری آرا نتایج آن به ثبت رسید.
در حاشیه این مجمع سروان پاسدار حسن مزیدی جلیانی مدیر کانون مقاومت بسیج فرهنگیان کمیل سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز بیان داشت: ما از ماه های قبل بابت  مطالبه گری و ارائه طرحی جامع و مدون در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) می باشد بوده ایم. سند تحول بنیادین در طی یک دوره 20 ساله توسط اساتید حوزه و دانشگاه هم چنین وزارت آموزش و پرورش تدوین شده است که به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است.
وی در ادامه گفت : متاسفانه بعد از گذشت چند سال از تصویب این طرح توسط مجلس شورای اسلامی ، این سند که بعنوان راهبرد آموزش و پرورش جمهوری اسلامی می باشد ، اجرایی نشده است که ما جهت مطالبه گری اجرای آن طرحی را تقدیم مجمع بسیج شرق شهرستان شیراز نمودیم که الحمدالله این طرح در این مجمع مطرح گردید و با کسب حداکثری آراء مورد تصویب قرار گرفت.
وی افزود : با وجود به تصویب رسیدن سند تحول بنیادین در مجلس شورای اسلامی نه تنها این سند تحول اجرایی نشده است بلکه بجای آن یک سند که از سوی یونسکو ابلاغ شده است خیلی سریع و تا حدی محرمانه اجرایی گردیده است.
وی در پایان بیان داشت : این سند تحولی که از سوی یونسکو ارائه گردیده است اجرا نمودن آن از نمونه های راه های نفوذ دشمن در کشور و عقاید مردم ایران اسلامی است

نام:
ایمیل:
* نظر: