آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
فرمانده سپاه کازرون خبر داد:
سرهنگ پاسدار افشاریان گفت: پیکر مطهر شهید برات صبح روز چهارشنبه وارد کازرون خواهد شد و اولین مراسم استقبال از این شهید بزرگوار در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اجرا می شود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به تفحص پیکر مطهر شهید اله کرم برات از شهدای مفقود الاثر بخش خشت بعد از 28 سال، ویژه برنامه هایی برای تشییع این شهید بزرگوار در نظرگرفته شده است .

وی با اشاره به سوابق این شهید گفت: پیکر مطهر شهید برات صبح روز چهارشنبه وارد کازرون خواهد شد و اولین مراسم استقبال و از این شهید بزرگوار در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اجرا  می شود .

ایشان در ادامه این را افزود: مراسم وداع با شهید برات توسط مردم منطقه خشت و کنارتخته نیز چهارشنبه شب در جوار قبور شهدای گمنام شهر خشت برگزار خوهد شد .

فرمانده سپاه کازرون بیان کرد: تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید اله کرم برات، روز پنج شنبه بعداز ظهر، با حضور با شکوه مردم شهید پرور خشت و شهرستان کازرون راس ساعت 15 از مسجد جامع خشت به سمت گلزار شهدای امام زاده علی این بخش برگزار می گردد .

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: