کد خبر: ۱۰۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
سرلشکر جعفری در جشنواره جهادگران علم و فناوری مطرح کرد
به گزارش تنویر ،
سرلشکرمحمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری که در نمایشگاه دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: نکته بسیار حائز اهمیت این است که ما در کشور جهادگر علم و فناوری فراوان داریم و افرادی که بتوانند نیازهای مختلف کشور را در تمام بخش‌ها برآورده کنند بسیار هستند.

وی ادامه داد: ضعف و مشکل ما در مدیریت، اعلام نیاز و اتصال محصول و توانمندی ایجادشده به تولید و کاربردی کردن آن است. این خلأ مدیریتی در سطح راهبردی وجود دارد و باید برای این ضعف چاره اندیشی کنیم و از سردار غیب‌پرور می‌خواهم که با پیگیری‌شان سعی کنند این اتصال را انجام دهند تا در بخش‌هایی که نیاز داریم از این محصولات استفاده کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: در کشور مشکل کاربردی و تجاری سازی وجود دارد و محصولات خارجی را راحت‌تر می‌خریم و به داخل کشور می‌آوریم و این مشکل اصلی علم و فناوری است؛ امیدواریم در مجموعه سپاه بتوانیم این سیستم را راه اندازی کنیم.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: باید ابتدا در بخش‌های مختلف سپاه نیازها را بسنجیم و به تولیدکنندگان سفارش دهیم تا برای بخش‌های مختلف الگوگیری شود.

وی گفت: سپاه کنار سایر مأموریت‌ها، اخیراً برای کمک به اقتصاد مقاومتی وارد عرصه‌های کشاورزی نیز شده و ان‌شاءالله در ابتدا، سپاه خواهان و خریدار محصولات فناوری داخلی باشد و سپس در بخش‌های مختلف کشور هم توسعه یابد؛ دراین‌صورت مشکلاتی  را که جهادگران علم و فناوری دارند شاهد نیستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: