کد خبر: ۱۰۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
حجت الاسلام حاجی پور:
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) ظهر امروز در جمع کارکنان ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) گفت: حضرت فاطمه زهراء(س) درس چگونگی ایستادن در راه ولایت را به خوبی به همه نشان داد.
وی افزود: حضرت فاطمه زهراء(س)ندای پیروی از امام و ولایت را در جهان تنیین انداز نمود و چون این مسیر،مسیر درست و حقی است و انسان به افق های می رسد که به دنبال آن می باشد.
وی در ادامه به این مسئله پرداخت که چرا زنده نگه داشتن یاد و نام ائمه این قدر سفارش شده است پرداخت و بیان داشت:اگر   احیاء اهل بیت  در دین اسلام این قدر سفارش شده است به این دلیل است  که زنده نگه داشتن یاد و نام ائمه(ع)زنده نگه داشتن خودمان می باشد.
وی تصریح نمود: امروز در توسط دشمنان اسلام و خصوصا استکبار جهانی برای تخریب بنیه دین تلاش های زیادی انجام می گیرد و یک عده نیز خواسته و یا ناخواسته به دنبال آنان حرکت می کنند و لازم است با علم و تکنولوژی روز جهان اسلام جلو آنان ایستادگی نمایند.
وی در انتهای سخنان خود خواستار تبیین فرهنگ دین در مجالس اهل بیت(ع) شد و بیان نمود: امروز دین گریزی ،دین ستیزی آفت دین می باشد و امت اسلام باید توجه داشته باشند اگر مسئولی لغزش و یا خدای نخواسته انحارفی داشت ربطی به دین ندارد.
در پایان این مراسم مداح اهل بیت(ع) برادر مهدی عباسی ارجمندی حاضرین را به فیض رسانید.
نام:
ایمیل:
* نظر: