آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
در سالن 9 دی سپاه اقلید صورت گرفت؛
یادواره شهدای دانشجو، طلبه، مهندس و مدافع حرم با حضور مسؤولان، مردم و دانشجویان اقلید در سالن 9 دی سپاه این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجو، طلبه، مهندس و مدافع حرم با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی، بسیجیان، مردم، خانواده شهدا و دانشجویان این شهرستان و با سخنرانی یکی از فرماندهان قرارگاه فوق‌سری نصرت در سالن 9 دی سپاه اقلید برگزار شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در این آیین با بزرگداشت یاد امام و شهدا از افراد به‌ظاهر متدینی که بصیرت کافی در مسائل را ندارند انتقاد کرد و با اشاره به وضعیت سوریه در چند سال گذشته، از جان‌فشانی جوانان و رزمندگان ما در دفاع از اسلام و مسلمانان در آن دیار سخن گفت و اظهار داشت: افرادی که ادعا می‌کنند شهدا و رزمندگان مدافع حرم تنها برای پول به سوریه رفتند منافقی بیش نیستند.

وی به گوشه‌هایی از جنایت‌های داعش در عراق، سوریه و... اشاره و خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن ایثار شهدای مدافع حرم ظلم و خیانت است.

این فرمانده با تأکید بر لزوم بصیرت داشتن و بصیرت‌افزایی عنوان کرد: افرادی که بصیرت ندارند به فکر مملکت، نظام و کشور نیستند.

اهوازیان دشمن‌شناسی را یکی از حلقه‌های بصیرت عنوان کرد و گفت: بنا به فرمایش امام(ره) دفاع از مسلمانان و بلاد اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد ازاین‌رو در راستای تحقق آن تا پای جان می‌کوشیم.

وی ایران را بیشه شیران خواند و بابیان اینکه اگر شیران غرش نکنند صدای زوزه شغال‌ها بلند خواهد شد تصریح کرد: اگر فردی بخواهد مقابل رهبری و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس و شهدا بایستد و پا روی ارزش‌های اسلام بگذارد در مقابلش کوتاه نمی‌آییم.

برگزاری این آیین با همت بسیج دانشجویی و همکاری بسیج ورزشی شهرستان اقلید صورت گرفت و برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه صلواتی، یادمان شهدا و ... از دیگر برنامه‌های آن بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: