پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
با همکاری بسیج هنرمندان فارس برگزار شد:
آیین بزرگداشت شهدای هنر و رسانه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، آیین بزرگداشت شهدای هنر و رسانه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) با حضور خانواده هاي معزز شهداي هنرمند و رسانه و جمعی از مسئولان در در مرکز صداو سيما استان فارس سالن شهيد رکني برگزار گردید.

آیین نکوداشت شهدای هنر و رسانه در حالی در شیراز رقم خورد که این گردهمایی میزبان یک شهید گمنام بود.

 

بنابراین گزارش، این نکوداشت با برنامه هایی ویژه نظیر سخنرانی در خصوص شهدای گمنام، بیان خاطرات از روزهای عملیات ایام دفاع مقدس  و... برگزار شد.

 

شعرخوانی یکی از برنامه های ویژه این مراسم بود که در آن دو تن از شاعران اشعاری را قرائت کردند که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

 

در پایان مراسم نیز از خانواده های شهدای هنر و رسانه فارس با حضور مسئولان امر تقدیر به عمل آمد و شهید نیز با حضور شرکت کنندگان در همایش تشییع شد.

قرائت پیام علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما از دیگر برنامه های این نکوداشت بود.

 

نیما زارع، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، گرامی مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سردار مینایی‌فرد و قناعتی روسای قدیم و جدید ستاد کنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس، امیری‌نژاد مسئول بسیج رسانه فارس، حاجی‌زاده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس و جمعی از خانواده شهدا و اصحاب رسانه در این مراسم حضور داشتند.

 

خاطرنشان می سازد، آیین نکوداشت شهدای هنر و رسانه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان فارس، سازمان بسیج رسانه فارس، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس و صدا وسیمای مرکز فارس برگزار گردید.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: