پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۵۷:۴۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
مسئول بسیج مهندسین شهرستان کازرون با اداره کتابخانه عمومی تفاهم نامه همکاری امضاء نمود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس:در ابتدای جلسه جعفری مدیر کتابخانه های عمومی کازرون اظهار داشت: امیدواریم با تبادل تجربیات و همکاری های دوجانبه، شاهد افزایش سرانه مطالعه در جامعه به ویژه قشر مهندسان بسیجی شهرستان باشیم.

جعفری افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه همکاری شاهد گسترش و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده و جوانان مهندس بسیجی را با کتاب آشتی دهیم.

در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول بسیج مهندسین کازرون اظهار داشت: در طول تاریخ همواره توصیه علما و بزرگان علم و ادب بر اهمیت کتاب و مطالعه بوده است و امروز نیز اهمیت مطالعه در توسعه فردی و اجتماعی بر همگان آشکار شده است، لذا توجه دولتمردان و سیاست‌گذاران بر این مسئله معطوف گشته است تا جایی که امروز به مطالعه نه تنها به عنوان یک مزیت، بلکه به عنوان یک ضرورت نگریسته می‌شود.

مهندس شفیعی با بیان اینکه یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی، اهمیت دادن به مسئله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه است، افزود: از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی هر جامعه سرانه مطالعه، میزان تولید و مصرف اطلاعات و کالاهای فرهنگی در آن جامعه است.

مسئول بسیج مهندسین کازرون با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: استفاده از پتانسیل حلقه های معرفتی صالحین برای ترویج فرهنگ مطالعه، می تواند جامعه را به سمت کتاب و کتابخوانی هدایت کند.

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: