جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۹:۲۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
در همایش سراسری کانون های بسیج مهندسین سراسر کشور که در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد، کانون بسیج مهندسین کازرون کانون نمونه کشوری انتخاب شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارسدر حاشیه این مراسم مهندس محمدجعفر شفیعی مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت « سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده پس از ارزیابی و بررسی های بعمل آمده این کانون با همت و تلاش بی وفقه مهندسین بسیجی هم در سطح استان و هم در کشور بعنوان کانون نمونه انتخاب شد که جا دارد از فرماندهی ناحیه، پایوران، سازمان بسیج مهندسین استان و همچنین از جامعه بسیج مهندسین کازرون که همکاری لازم را با برنامه های بسیج مهندسین انجام دادند، تقدیر و تشکر نمایم.

مهندس شفیعی افزود: امروز بسیج به عنوان ميراث گرانبهاي امام راحل(ره) مي تواند منشأ تحولات بزرگ در دنيا باشد، همان الگويي كه هسته هاي مقاومت ظلم ستيز و عدالت خواه در هر گوشه از جهان از آن بهره گيري مي نمايند و يادي از نقش بسيج در دفاع مقدس در واقع اشاره به گوشه اي از عملكرد اين نهاد مقدس مي باشد.

مسئول کانون بسیج مهندسین کازرون خاطرنشان کرد: شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل(ره) نقش تعیین کننده دارد.

وی تصریح کرد: اگر امروز در سايه امنيت ملي صحبت از ساخت پارس جنوبي، پالايشگاه ها، سدها و خودكفايي در بخش هاي مختلف عمران، صنعت و كشاورزي مي شود و اگر دولتمردان يكي پس از ديگري كارنامه درخشان خود را ورق مي زنند، زيبنده آن است كه اشاراتي هر چند كوتاه براي نسل هاي آتي داشته باشند كه تمام اين فعاليت ها به خودباوري در تفكر بسيج بر مي گردد كه اجازه اشغال يك وجب از خاك اين مملكت را به دیگران نداد.

مهندس شفیعی ابراز داشت: ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

لازم به ذکر است کانون بسیج مهندسین شهرستان کازرون در سه سال گذشته جزء کانون های برتر استان فارس بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: