آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز دریادواره شهدای منطقه عادل آباد:
سرهنگ محبی پور گفت: مردم و مسؤولان اگر راه عزت و شرف می‌خواهند بدانند مقابله و مقاومت در برابر دشمن است.

به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، یادواره 70 شهید منطقه عادل‌آباد شیراز  با حضور مردم و خانواده معظم شهدا به همت پایگاه بسیج عادل‌آباد و حوزه‌های امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) خواهران برگزار شد.


سرهنگ اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز اظهار داشت: نام و یاد شهدا بعد از گذشت سال‌ها هنوز زنده است، با اینکه برخی 30 سال از شهادتشان می‌گذرد اما هنوز در یادها حضور پررنگ دارند، چراکه کسی که با خدا معامله کرده باشد،خداوند او را در دل‌ها زنده نگه می‌دارد به مصداق آیه قرآن کریم که شهدا را زنده و روزی‌خور عنوان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا راه تقوای الهی و راه عزت خداوند را پیمودند و نام و یادشان ماندگار شد، افزود: مردم و مسؤولان اگر راه عزت و شرف می‌خواهند بدانند مقابله و مقاومت در برابر دشمن  است.

سرهنگ محبی‌پور ادامه داد: اگر ما معتقد به خداوند متعال هستیم و پذیرفته‌ایم دستورات خداوند رقم‌زننده زندگی در تمام ابعاد است باید توجه کنیم خداوند دو ودیعه نزد ما گذاشته که یکی قرآن و دیگری اهل‌ بیت (ع) است و همه شهدا بلااستثنا در وصیت‌نامه‌شان به تبعیت از اهل‌ بیت (ع) و نایب امام زمان (عج) توصیه کرده‌اند، چراکه راه عزت ما این‌هاست که شهیدان آن را ترسیم کردند، البته مردم ما هم خیلی خوب این راه طی کرده و زنده نگاه داشته‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله (ع) شیراز در پایان صحبت‌هایش گفت: امروز ایران سربلند و عزیز است و باوجود همه سختی‌ها که بر ما تحمیل‌شده، مملکت ما سرسلسله مبارزه با طاغوت‌های زمان است و این کشور الگوی مردم ایستاده و مستقلی است که باوجود فشارها کمر خم نکرده و قدرتمندانه ایستاده‌اند و در جهان تأثیرگذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: