شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
توسط مدیریت پژوهشی معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر ؛
کارگاه توانمند سازی مجریان پژوهشی معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر با حضور دکتر جمشیدی و جمعی از پژوهشگران جوان سپاه فجر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس اغلب بسياري از بسيجيان و پاسداراني که داراي تحصيلات تکميلي هستند به مزاياي مقاله نويسي کاملا آگاهند و تمايل بسيار زيادي به نوشتن مقالات علمي دارند در حالي است که برخی آنها جهت نوشتن مقاله اعتماد به نفس کافي را نداشته و نمي توانند داده ها و اطلاعات ارزشمند خود را آنچنان که شايسته است به نگارش در بياورند.

همچنين بسياري از افراد براي بدست آوردن داده هاي مناسب تلاش هاي بسيار زيادي کرده و زمان هاي زيادي را صرف مطالعه و يا آزمايش مي نمايند؛ اما از آنجا که آنها نمي توانند در ابتدا ديدي روشن از روش تحقيق کاربردي مقاله موردنظر داشته باشند، متاسفانه بيشتر تلاشهاي آنها براي کسب داده ها در عمل غير استفاده و بيهوده مي باشند و با روبرو شدن با سدهاي مختلف در حوزه پژوهش خود و عدم آشنايي با آنها، اکثر پژوهشگران از ادامه تحقيق و تلاش باز خواهند ماند و يا اگر هم ادامه بدهند پايه محکمي براي ادامه پژوهش خود نخواهند داشت.

 در همين راستا مديريت پژوهشي معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر کارگاه توانمندسازي را صبح امروز با حضور دکتر جمشیدی يکي از مدرسان استاني و تعدادي از علاقمندان به امر پژوهش برگزار نمود .

به گفته مدیر پژوهشی معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر با توجه به نيازهايي که در زمينه پژوهش و حل مشکلات به صورت علمی احساس مي شود، این مدیریت سعي بر آن دارد که در سال آينده نیز اين کار را با قوت بيشتر و کيفيت بهتري انجام دهد .

نام:
ایمیل:
* نظر: