کد خبر: ۱۰۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در نشست خبری بیان داشت:رزمایش شهدای مدافع حرم19و 20اسفند روزهای پنج شنبه و جمعه در شمال غرب شیراز برگزار می گردد.
وی گفت:در این رزمایش دوگردان بیت المقدس برادران و حضرت کوثر(س) خواهران به مدت 48ساعت اجرای رزمایش های همچون امداد ونجات،تاکتیک های دفاع از کوی و برزن را مرور خواهند نمود.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیرازادامه داد: گردان های حاضر در این رزمایش خود اتکا هستند و تاکتیک هایی نظیر عملیات تاخیری، کمین، ضد کمین، پیاده روی و رزم شبانه و پدافند دورادور را اجرا می کنند.
وی با بیان اینکه رزمایش شهدای مدافع حرم از روز پنج شنبه19اسفندماه آغاز می شود، تصریح نمود:: برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و معنوی توسط کمیته های فرهنگی،بهداری،مهندسی،آموزشی برای بسیجیان عزیز در رزمایش در نظر گرفته شده است.
سرهنگ حسینی در پایان هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و تقویت آمادگی رزمی گردان های بسیج دانست و افزود: برگزاری این گونه رزمایش ها انسجام بسیجیان را افزایش می دهد و عملکرد گردان های بسیج نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: