گزارش
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
یادداشت و گفتگو
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
کد خبر: ۱۰۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
یادوراه شهدای دهستان بیدک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه به نقل از پایگاه تحلیلی خیری آباده نما؛ وبه همت حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب سورمق یادواره شهدای دهستان بیدک با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسؤولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

محمد رضا اوجی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در آئین برگزاری یادواره شهدای دهستان بیدک با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: ‌اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس است.

اوجی خدا را آگاه به قدر و منزلت همه چیز ذکر کرد که این شهدای والا مقام را در جاگاه خود قرار داده است و گفت: یادواره های شهدا که برگزار می شود استفاده و فایده آن برای شهدا نیست بلکه برای ما مفید است، شهدا خون خود را برای این نظام که برپایه اسلام ناب محمدی است، نثار کرده اند و  امروز دشمن درصدد است با طراحی و اجرای نقشه های خود به این نظام صدمه بزند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین زاهدی در خصوص ساده زیستی شهدا تصریح کرد : شهدا خانه‌های این دنیا خود را ساده ساختند و خانه‌های آخرت خود را مجلل در حالی که ما به آباد کردن خانه‌های این دنیا خود مشغولیم و خانه‌های آخرت خود را فراموش کرده‌ایم.

وی ادامه داد: کسانی که مرگ را از بین رفتن می‌دانند از مرگ می‌ترسند در حالی که شهدا ایمان داشتند به این مسئله که با مرگ از این دنیای فانی به دنیای ابدی می‌روند.

از دیگر برنامه‌ای اجرا شده در این مراسم می‌توان به مقاله خوانی وحید قاسم پور بردار شهید مدافع حرم، مداحی مهدی منصوری و تقدیر از خانواده‌های شهدای دهستان بیدک اشاره کرد.

لازم به ذکر است دهستان بیدک  9 شهید را در طول هشت سال دفاع مقدس و 2 شهید منا را تقدیم به این کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده  است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: