گزارش
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
یادداشت و گفتگو
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
کد خبر: ۱۰۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
حسینیه ثارالله صغاد میزبان برگزاری یادواره دلیرمردان شهید شهر صغاد بود

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه به نقل از پایگاه تحلیلی خبری آباده نما ،  به همت حوزه های مقاومت بسیج منتظران شهادت وحضرت رقیه (س)مردم شهر صغاد یاد و خاطره عرش نشینان به خون خفته شهرشان را گرامی داشتند.

حسینیه ثارالله صغاد میزبان برگزاری یادواره دلیرمردان شهید شهر بود که با استقبال و حضور گسترده و پر شور اقشار مختلف مردم شکوه دوچندان یافت.

سردار اوجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس میهمان ویژه و سخنران این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره هفتاد شهید دوران دفاع مقدس و ۲ شهید فاجعه منا با بیان اینکه جهاد فی سبیل الله باعث عزت مسلمانان است، گفت: شهدا حرام خدا را حرام و حلال حلال و کاری به مصاحت اندیشی و خوش آیند کسی نداشتند و صبر بر مسائل و مصائب خصوصیت همه شهدا است.

وی شهدا را بندگان خوب خدا دانست که همه چیزشان را تقدیم پیشگاه الهی کردند و گفت: انبیا و اولیا الهی به دنبال تحقق کلمه الله در قالب حکومت اسلامی بودند و این دقیقا جریانی است که مایه دشمنس دشمنان و استکبار شده است که امروز آن ها را به سوریه و عراق کشانده است.

 

وی با طرح این سوال که «چرا ما در سوریه هستیم؟» و «چرا وهابیت را دشمن تقویت کرده است؟» به بیان نکاتی در پاسخ به این سوالات پرداخت و گفت: دعوای دشمن بر سر ایران است و سوریه و عراق گذرگاه برای رسیدن به کشور ماست تا نظام اسلامی را از بین ببرند.

سردار اوجی در ادامه به یکی دیگر از دلایل خصومت دشمنان با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ترس دشمنان از این است که اگر مردم دنیا حرف شهدای ما را درک کنند زیر بار ستم آن ها نخواهند رفت و از الگو شدن جامعه اسلامی در جهان هراسناکند.

وی با انقاد شدید از کارشنکی برخی در داخل کشور در حمایت از مدافعان حرم گفت: شاید نتوانید تصور کنید که برخی مواقع رزمندگان مدافع حرم هزینه سفر به سوریه و عراق را از جیب خود می دهند و متاسفانه دست ما بسته است تا جایی که حتی در تامین گلوله کلاش در مضیقه هستیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خطاب به برخی مسئولین که کارشکنی می کنند و دانسته یا نادانسته در مسیر دشمن قدم برمی دارند گفت: ای کسانی که مسیر دشمن را طی می کنید و بر مسند جمهوری اسلامی تکیه زده اید، والله باید جوابگوی شهدا باشید.

سخنرانی پدر شهید مدافع حرم حمیدقاسمپور، قرائت مقاله توسط فرمانده پایگاه عشایری ثارالله صغاد و مداحی نیز از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: