گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
مهدی شیخ موحد در گفتگو با تنویر:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت : رفتن به مناطق جنگی مانند حضور در کلاس درس است ومناطق جنگی مانند دانشگاهی عظیم برای کسب معرفت ومردانگی ودرس ایمان وشهادت است.
به گزارش تنویر سپیدان مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در گفتگو با تنویر در خصوص اعزام راهیان نور دانشجویان به مناطق جنگی افزود: این حرکت؛ حرکت بسیار مهمی است که نباید کمرنگ شود وسال به سال باید بهتر وگسترده تر از سال قبل شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت : رفتن به مناطق جنگی مانند حضور در کلاس درس است ومناطق جنگی مانند دانشگاهی عظیم برای کسب معرفت ومردانگی ودرس ایمان وشهادت است وباید برای رفتن وکسب معرفت در این دانشگاه خدایی از هم سبقت گرفت . دراین دانشگاه فارغ التحصیلانشان بالاترین نشان ومدرک را دریافت نمودند.


وی ادامه داد: دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس را میتوان به بالاترین دانشگاه ومجموعه علمی توصیف نمود که رزمندگان در کنار هم بالاترین تجربه و مدارج علمی راکسب نمودند واز باارزش ترین چیزهای خود گذشتند تا این آب وخاک ما بماند .امروز وظیفه ما سنگین تر از گذشته است وباید با پاسداری از راه رزمندگان ثابت قدمی که با خون خود دراین راه قدم گذاشتند کمترین دین خود را به انها ادا نمائیم .


شیخ موحدگفت: در جنگ دیروز دشمن در روبروی ما بود وبا تاکتیک های نظامی ودر جنگی سخت توانستیم با آنها مقابله نمائیم .اما متاسفانه امروز دشمن در جبهه دیگری مشغول شده است وآنها ایمان وعفت ما را نشانه گرفته اند ودرجنگ نرم به نزدیک ترین فاصله ها آمده اند ودر زندگی های  مال رخنه کرده اند . باید امروز در این جنگ هوشیارتراز قبل  بود جنگ خاموشی که اگررزمنده این دوران نباشیم تلفات آن سنگین خواهد بود . دشمن در جنگ سخت ودر نبرد دنیا با ایران شکست خورد ودید نمی تواند با اراده وایمان نیروهای مخلص در جبهه ها  مقابله کند دست به حربه دیگری زد جنگی که خاموش است وجوانان ودختران  وپسران این مرز وبوم را نشانه گرفته است .


وی فاصله گرفتن نسلهای سوم وچهارم انقلاب را از رزمندگان ویادگاران دفاع مقدس خطر بزرگی دانست وافزود : دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است وباید از لحظه به لحظه آن درس عبرت گرفت وباید از رزمندگان دوران دفاع ویادگاران این عرصه ؛ حتی به حضورشان در برنامه های فرهنگی استفاده نمود واز ظرفیت های وتوانمندی های بالای آنها در تمامی زمینه ها استفاده نمود آنها دارای بالاترین تجارب در دوران سخت زندگی در جبهه ها هستند که می توانند به عنوان منابع ارزشمند فرهنگی وعلمی وعملی از وجودآنها وتفکرات نابشان بهره مند شد .


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت : متاسفانه بی مهری هایی نسبت به برخی از یادگاران دفاع مقدس صورت گرفته است ونوع نگاهها به آنها باعث رنجش آنها شده است وحضورشان در مراسمات ودر بین مردم خودداری می کنند ومی گویند ما آنروز برای رضای خدا    ر فتیم  وامروز برای ملاک اندازه واعتبار وقیاس ما چیزی دیگری است وباید این نوع نگاهها مرتفع گردد.
شیخ موحدافزود: دانشجویان با رفتن به مناطق جنگی واردوی راهیان نور می توان به گوشه ای از حماسه ورشادت های مردان خاکی انروز ها آشنا شوند وباید در این راه بتواند کسب معرفت  نمایند وبدانند برای یک وجب خاکی که هم اکنون به راحتی بر روی انها قدم می گذارند خون  جوانهای زیادی ریخته شده است وباید برای پاسداشت این همه رشادت ودلاورمردی راه آنها را ادامه داد ودر جنگ نرم هم فاتح میدان باشیم.

انتهای پیام/با تشکر از اسماعیل خادم عزیز
نام:
ایمیل:
* نظر: